پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 22603

کمانداران قم به انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: کمانداران قم در رشته‌های کامپوند و ریکرو به انتخابی تیم ملی جانبازان و معلولان کشور اعزام می‌شوند.
کمانداران قم به انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان کشور خود را برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی و کسب مدال از این رقابت‌ها آماده می‌کند.

بر این اساس، ۲ کماندار قمی نیز با شرکت در دور انتخابی و رکوردگیری بخت خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی کره جنوبی آزمایش می‌کنند.

رکوردگیری تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین پس از برگزاری تمرینانی که امروز انجام می‌شود، روز جمعه ۱۱ اردیبهشت در باشگاه تیر و کمان آروین، برگزار می‌شود تا وضعیت نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان مشخص شود.

مجید اصفهانی در رشته کامپوند و سیدحسن موسوی در رشته ریکرو، نمایندگان اعزامی قم به دور انتخابی تیم ملی هستند در حالی که اصفهانی سابقه کسب مدال نقره کامپوند باشگاه‌های کشور در سال ۹۱ را در کارنامه دارد.

پس از انجام مسابقات روز جمعه، حداقل ۲۰ نفر به اردوی اول تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از آن تا پایان مرداد ماه ترکیب اصلی تیم برای اعزام به مسابقات کره جنوبی مشخص می‌شود.

برگزاری رقابت‌های تیراندازی با کمان پاراآسیایی اینچئون در بخش تیمی هنوز مشخص نیست و اگر این رقابت‌ها تنها در بخش انفرادی برگزار شود نفرات کمتری به کره جنوبی اعزام می‌شوند.

تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان تا آغاز بازی‌های پارا آسیایی ۶ مرحله اردوی آمادگی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1eqi.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما