يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : 22697

۲۰ درصد پول بازیکنان صبا پرداخت شده است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: هندبالیست‌های صبا تا ۲ هفته به پایان لیگ بر‌تر ، تنها ۲۰ درصد مطالباتشان را دریافت کرده‌اند و کار بازیکنان صبا که با وجود مشکلات مالی با انگیزه تمرین می‌کنندارزشمند است.
۲۰ درصد پول بازیکنان صبا پرداخت شده است
به گزارش قم نیوز، سید ناصر فلسفی درباره حوادث دیدار تیمش برابر نیک اندیش شهرداری اصفهان اظهار کرد: در بازی با تیم نیک اندیش اصفهان اتفاقاتی افتاد که واقعا عجیب بود و این اتفاقات حاصل مدیریت ضعیف هندبال کشور است.

وی گفت: کجای دنیا رئیس هیئت هندبال یک استان به عنوان ناظر مسابقه تیمی از شهر خودش انتخاب می‌شود اما متاسفانه این شاهکار‌ها تنها در کشور ما رخ می‌دهد و فدراسیون هندبال با چنین کاری واقعا شاهکار کرد.

سرمربی تیم هندبال صبای قم افزود: آقایان، رییس هیئت هندبال اصفهان را به عنوان ناظر بازی صبا و نیک اندیش اصفهان انتخاب کرده‌اند و همین باعث ایجاد جنجال شد و حوادث دیدار با تیم نیک اندیش در اصفهان، حاصل شاهکارهای فدراسیون هندبال بود.

فلسفی بیان کرد: ناظر بازی در جریان مسابقه به داور بازی گفت که وحید اخوان سرپرست تیم ما را اخراج کند و در دقایق پایانی که ما با اختلاف ۵ گل جلو بودیم، ناظر مسابقه داوران را خواست و با آن‌ها صحبت کرد و در لحظات پایانی سوت‌های بازی به شکلی زده شد که اختلاف گل به سود میزبان جبران شد.

وی ابراز کرد: داوران بازی حتی مرا هم از کنار نیمکت اخراج کردند و از بازیکن ما که فقط ۲ گام برداشته بود خطای رانینگ گرفتند و گل سالم ما را خطا تشخیص دادند و به همین ترتیب شرایط را به شکلی پیش بردند که بازی مساوی شود.

سرمربی تیم هندبال صبای قم عنوان کرد: تیم هندبال صبا در چند هفته اخیر از نظر روحی و روانی متحول شده و نمایشی به مراتب بهتر نسبت به قبل به نمایش می‌گذارد و حتی اگر کمی خوش شانس بودیم و قشاوت‌ها عادلانه‌تر بود می‌توانستیم امتیازات بیشتری در این چند هفته به دست آوریم.

فلسفی تصریح کرد: ۲ بازی دیگر تا پایان لیگ بر‌تر داریم که یکی در خانه برابر هپکو اراک و دیگری در سبزوار برابر ثامن الحجج سبزوار است و تلاش می‌کنیم از ۲ بازی آینده هم امتیاز بگیریم.

پیشکسوت هندبال قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد وضعیت مالی ازیکنان تیم هندبال صبا گفت: بازیکنان ما تا ۲ بازی مانده به پایان فصل تنها ۲۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند در حالی که من از بازیکنان نیک اندیش اصفهان سوال کردم و آن‌ها ۸۰ درصد از پولشان را گرفته بودند.

وی خاطرنشان کرد: کار بازیکنان تیم هندبال صبا که با وجود مشکلات مالی با انگیزه تمرین می‌کنند و با تمام وجود در اختیار تیم هستند ارزش بسیار زیادی دارد و امیدواریم تغییرات در باشگاه صبا به سود تیم هندبال صبا هم باشد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfevd0.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما