پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 20675

نفت و گاز گچساران ‌برابر صبای قم کار سختی پیش رو دارد‌

قم نيوز : قم نيوز: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: اطمینان می‌دهم که نفت و گاز گچساران در دیدار این هفته برابر صبای قم کار سختی پیش رو دارد.
نفت و گاز گچساران ‌برابر صبای قم کار سختی پیش رو دارد‌
به گزارش قم نيوز، امیرحسین صفوی تصریح کرد: بازی این هفته صبای قم با تیم هندبال نفت و گاز گچساران به سبب موقعیتی که هر دو تیم در بالا و پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دارند حساس و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: نفت و گاز گچساران در حال حاضر تیم رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال است و آنها می‌خواهند فاصله امتیازت خود را با تیم‌های بالای جدول کم و با تیم‌های پائین جدول کاهش بدهند در حالی که تیم ما در پایین جدول به دنبال بهبود موقعیت و جایگاه خود خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال صبای قم بیان داشت: ما در بازی رفت برابر تیم نفت و گاز گچساران شایسته شکست نبودیم در حالی که شرایط الان ما با آن زمان بسیار متفاوت است و امیدوارانه در این بازی برای کسب ۲ امتیاز به میدان می‌رویم.

وی بیان داشت: تیم ما در نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار خوبی انجام داد اما چون کم تجربه بودیم، نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم ولی تیم اکنون بهتر شده و قطعا اگر دقتمان را بیشتر کنیم خواهیم توانست برنده بازی با تیم نفت و گاز گچساران شده و از انتهای جدول لیگ برتر هندبال نیز جدا شویم.

صفوی با اشاره به شکست تیمش در بازی هفته قبل مقابل تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد، بیان داشت: با وجودی ‌که در خانه مغلوب حریف شدیم اما در این هفته از آمادگی به مراتب بیشتری برخوردار هستیم زیرا بازیکنان انگیزه زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته دارند.

سرمربی تیم هندبال صبای قم با بیان اینکه برای بازی این هفته مصدومی نداریم، تاکید کرد: سعی کرده ایم که بهترین تیم را برای این دیدار حساس خارج از خانه لیگ برتر برابر نفت و گاز گچساران آماده کنیم تا با قدرت تمام و کسب دو امتیاز از باخت‌های اخیر دور شویم.

وی تاکید کرد: تیم هندبال صبای قم در حال حاضر با کسب ۴ امتیاز از ۱۳ مسابقه در مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ایستاده است در حالی که اختلاف ما با تیم‌های بالای جدول زیاد نیست و می‌توانیم با پیروزی در این بازی جهش خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

تیم‌های هندبال صبای قم و نفت و گاز گچساران در دیداری از هفته پنجم دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ فردا جمعه بیست و سوم اسفند ماه به میزبانی تیم نفت و گاز گچساران به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjime8.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما