يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 22710

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سیزدهم الی نوزدهم اردیبهشت‌ ماه جاری اعلام شد.
برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه حجج‌اسلام والمسلمین عظیمی، وحیدی، همتیان، برادران، ملکی، محمدی و پورسیدآقایی به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی مردم هستند.

بر اساس این گزارش این هفته حجج‌اسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح‌زاده، حسینی اراکی،‌ رفیعی،‌ بندانی و میرباقری بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می‌پردازند.

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت ۲۲ و ۳۰ روز پنج‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت، از دیگر برنامه‌های هفته جاری است و دعای کمیل این هفته نیز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی و مداحی حاج مهدی میرداماد قرائت می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عصاری و مداحی حاج مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسویان و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgzb5.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما