شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 24143

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم سلام‌الله علیها از ۱۷ تا ۲۳ خردادماه اعلام شد.
برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحیدپور، همتیان، جلالی،‌ محدثی،‌ محمدی و یوسفیان به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی زائران بانوی کرامت هستند.

این هفته آیت‌الله توکل و حجج اسلام والمسلمین ماندگاری،‌ مؤمنی، رفیعی و قرائتی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه ۲۰ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه ۲۲خرداد‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزارمی‌شود.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه از دیگر برنامه‌های هفته جاری است و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و مداحی حاج رضا ولی زاده قرائت می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صبوحی و مداحی حاج عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی و بیان احکام و احادیث توسط حجج اسلام والمسلمین فؤادیان، حائری پور، کفیل و پورسید آقایی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsf0x.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما