شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 23030

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم(س) از 20 الی 26 اردیبهشت‌ ماه جاری اعلام شد.
برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحیدپور، همتیان، جلالی، ملکی و کلباسی، به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی مردم هستند. در روز پنجشنبه،‌ اعمال ام داود بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این هفته، حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح‌زاده، رفیعی،‌ صدیقی، میرباقری و عباسی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و مداحی حاج حسن شالبافان برگزار می‌شود.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت، از دیگر برنامه‌های هفته جاری است و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد قرائت می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه ۲۶ اردیبهشت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی محمدی و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین صابری اراکی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

‌نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvvni.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما