قم نيوز : قم نیوز: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی قم گفت: حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین برنامه ای است که جهت تحول فرهنگی و عقیدتی و تربیت نسل جوان و میان سال در تمام اقشار بسیج بوجود آمده است.
حلقه های صالحین در تربیت نسل جوان تحولی شگرف ایجاد کرده است
به گزارش قم نیوز، علی اصغر ابراهیمی خاکباز، فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) به همراه سرمربی حوزه از حلقه های شجره طیبه صالحین چند پایگاه این حوزه بازدید و سرکشی به عمل آوردند.

ابراهیمی خاکبازدر این بازدیدها طی سخنانی اظهار داشت: شجره طیبه صالحین طرحی است که در تمام اقشار بسیج جهت ایجاد تحول فرهنگی و عقیدتی و تربیت نسل جوان و میان سال بوجود آمده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی تصریح کرد: تقویت ارتباطات و کشف استعداد ها خصوصا در میان نسل جوان و بستر سازی جهت ارتقاء شان و جایگاه بسیج در فعالیت های علمی و پژوهشی و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت طرح های خلاقانه و کارآمد بسیجیان در کنار بستر سازی و استعداد یابی علاقمندان به پژوهش های قرآنی در بین بسیجیان از مهمترین اهداف حلقه های تربیتی صالحین می باشد.

همچنین سرمربی این حوزه نیز در بازدید از حلقه های صالحین پایگاه های بسیج این حوزه ابراز نمود:شیوه های کادر سازی و تربیت مدیران و اساتید کارآمد برای بخش های مدیریتی و چگونگی افزایش مهارت های کادرسازمانی و گروهی از مهمترین اهداف حلقه های صالحین است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روش های ارتقاء و توانمندیهای آموزشی مدیریتی اجرایی اساتید و راهکار های ایجاد بستر مناسب برای تحول در علوم انسانی وراهکار های ایجاد بستر مناسب برای اسلامی شدن دانشگاهها از مهمترین اهداف حلقه های صالحین است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyyar.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما