دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 22763
به همت تربیت بدنی حوزه ۶ شهید باهنر؛

ششمین دوره مسابقات قهرمانی جوجیتسو در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: ششمین دوره مسابقات قهرمانی جوجیتسو جام شهید سعید غلامی شهروز به همت تربیت بدنی حوزه شش شهید باهنر روز جمعه ۱۲ اردیبهشت در سالن ورزشی انصارالمهدی(عج) برگزار گردید.
ششمین دوره مسابقات قهرمانی جوجیتسو در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در ششمین دوره مسابقات استانی جوجیتسو که به منظور ایجاد همبستگی بین سبک های مختلف ورزشی این رشته و در چهار رده سنّی نونهالان، نوجوانان، جوانان و جوانان برگزار شد، تیم باشگاه انصار المهدی(عج) حوزه شش شهید باهنر عنوان مقام اول را در هر یک از رده های سنی کسب نمود.
در این مسابقات تیم های باشگاه امامزاده سید معصوم(ع) حوزه ۱۵ ناحیه امام رضا(ع) و باشگاه های مریم و پگاه حوزه شهید باهنر ناحیه امام حسین(ع) نیز حضور داشتند.
آیت الله قهرمانپور فرمانده حوزه شش شهید باهنر در حاشیه بازدید از مسابقات جوجیتسو به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: برگزاری این مسابقات در بین جوانان و اعضای حلقه های صالحین در واقع عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای توجه به تحصیل، تهذیب و ورزش است و بسیج یکی از سالمترین فضاها برای انجام رقابت های ورزشی و حرکت در مسیر رشد و تعالی فردی و اجتماعی است.
در برگزاری این مسابقات، مرتضی سریشی مسئول تربیت بدنی حوزه شش شهید باهنر و قهرمان ملی جوجیتسو نیز حضور داشت.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtae8.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما