سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 22810
به مناسبت گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت:

تجلیل از اساتید هنرستان هنرهای زیبای قم

قم نيوز : قم نیوز: اساتید هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به مناسبت گرامیداشت مقام معلم مورد تجلیل قرار گرفتند.
تجلیل از اساتید هنرستان هنرهای زیبای قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم، جلسه قدردانی از اساتید هنرستان هنرهای زیبای قم با حضور معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
سعید تهرانی مدیر این هنرستان در این نشست از فلسفه وجودی هنرستان، توقعات هنرجویان در زمینه‌های جشنواره‌ای، نمایشگاهی، کنگره و همچنین ورود به عرصه‌های عملی و فعالیت‌های هنری سخن گفت و در ادامه اساتید حاضر در این جلسه به بیان نظرات، دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.
نگاه واقع‌گرایانه به جایگاه خاص و اثرگذار هنرستان در پشتوانه سازی و استعدادیابی دانش‌آموزان علاقمند به هنر و تربیت هنرمندان ولایتمدار، حمایت بیشتر و جامع مسؤولین از هنرستان، تثبیت ساختمان هنرستان، پرداخت به موقع حق‌التدریس، توجه بیشتر به ظرفیت خاص اساتید هنرستان و قابلیت تأثیرگذاری آن به هنرجویان و همچنین توسعه فعالیت‌ها و رشته‌های جدید در هنرستان، از جمله مطالب مطرح شده توسط اساتید هنرستان در این جلسه بود.
گفتنی است، حجتی، توکلیان و مسگری معاونین فرهنگی هنری، مطبوعات و تبلیغات و همچنین اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این جلسه ظرفیت و افتخارات متعدد کسب شده توسط این هنرستان را مورد توجه قرار دادند و برای رفع مشکلات این مرکز آمادگی خود را در حد توان اعلام کردند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccx4qi.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما