سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 22816

قم ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری خارجی دارد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: شهر قم به دلیل شرایط جغرافیایی، عقیدتی و جمعیتی یکی از مستعدترین شهر‌ها در خاورمیانه برای سرمایه‌گذاری است.
قم ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری خارجی دارد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با اعضای شرکت سرمایه‌گذاری از کشورهای پرتغال، کانادا و رومانی که در زمینه مراکز بزرگ تجاری فعالیت می‌کنند اظهار کرد: شهر قم به دلیل شرایط جغرافیایی، عقیدتی و جمعیتی یکی از مستعدترین شهر‌ها در خاورمیانه برای سرمایه‌گذاری است.

شهردار قم در ادامه با بیان اینکه شهر مقدس قم از نظر شرایط جغرافیایی در مرکز کشور و نزدیک به پایتخت قرار دارد، افزود: از نظر عقیدتی به دلایل وجود مبارک حرم مطهر کریمه اهل بیت و همچنین حوزه علمیه و مراجع عالیقدر از اهمیت فراوانی برای نظام برخوردار است و همچنین از نظر جمعیتی هم شهری با جمعیتی متناسب و میزان توریست بالا بوده و مجموع این شرایط جذابیت فراوانی را برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

شهردار قم با تاکید بر نقش شوراها در مدیریت شهری و اتکاء به نظر جمعی در مدیریت شهری در ایران افزود: انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر در کشور ما از طریق انتخابات و توسط مردم و شهردار نیز توسط این اعضا صورت می‌گیرد و تمام امور با هماهنگی شورای اسلامی شهر انجام می پذیرد و به نوعی می‍توان گفت مردم به طور غیرمستقیم شهر را اداره می‌کنند.

در ادامه این دیدار مدیر هیئت اروپایی با ارائه اطلاعاتی در مورد شرکت سیرا گفت: شرکت ما یک شرکت سرمایه‌گذاری در زمینه سرمایه‌گذاری، طراحی، ساخت و مدیریت مراکز بزرگ تجاری است که پروژه‌های بزرگی را در ۸۵ کشور جهان از جمله کشور‌های همسایه ایران مانند ترکیه، آذربایجان و گرجستان مدیریت کرده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciqvar.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما