چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 22872

المپیاد قرآن دانشگاه علوم و معارف قرآن آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: بخش شفاهی چهارمین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم آغاز به کار کرد.
المپیاد قرآن دانشگاه علوم و معارف قرآن آغاز شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با حضور مسئولین کشوری و استانی، فرهیختگان قرآنی، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و همچنین قرائت متن پیام آیت‌الله علوی‌گرگانی به چهارمین المپیاد قرآن و عترت، ۱۶ اردیبهشت ماه در تالار گردهمایی نور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت مجلسی سید جواد حسینی از قاریان ممتاز و بین‌المللی مشهد و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا زارع مهرجردی رئیس دانشکده تربیت مدرس قرآن به عنوان میزبان این دوره از المپیاد، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه اظهار کرد: از اینکه این دوره از المپیاد در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود بسیار خشنود هستیم.

وی بیان کرد: در کشور هیچ جایی مبارک‌تر از شهر مشهد نیست چرا که این شهر به مرقد نورانی و مطهر هشتمین حجت خداوند، حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع) متبرک است و امیدواریم که خدمت ما به شما زائرین این بارگاه درخور منزلتتان باشد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، ارائه گزارش توسط دکتر شعاعی دبیر اجرایی المپیاد، اجرای گروه تواشیح ، پخش کلیپ و... بود.

دانشجویان به تفکیک خواهران چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت و برادران پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت در بخش شفاهی چهارمین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به رقابت خواهند پرداخت و مراسم اختتامیه این دوره از المپیاد پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauanu.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما