چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 22896

نخستین المپیاد علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: نخستین المپیاد علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان قم همزمان با سراسر کشور روز جمعه 19 اردیبهشت ماه جاری در قم برگزار می‌شود.
نخستین المپیاد علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی اظهار کرد: این المپیاد با هدف ایجاد انگیزه و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و ایجاد رقابت برای ورود به دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره ۳۱۷ دانش‌آموز پایه دوم و سوم متوسطه فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای ۲۵ درصد در المپیاد ریاضی، تجربی و انسانی شرکت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: این المپیاد روز ۱۹ اردیبهشت ساعت هشت صبح در دبیرستان شاهد حضرت علی اکبر (ع) برای دانش‌آموزان پسر و دبیرستان شاهد حضرت خدیجه (س) دانش آموزان دختر برگزار می‌شود.

هاشمی افزود: این المپیاد علمی با پیام نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان برگزار می‌شود و نتایج آن طی ماه‌های آینده اعلام و نفرات برتر به مسابقات مرحله دوم راه خواهند یافت.

هم اکنون هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز از فرزندان شاهد و ایثارگر بالای ۵۰ درصد مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۹۵۰ دانش‌آموز در ۲۰ مدرسه شاهد استان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg379x.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما