شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 23056

همایش تجلیل از پدران آسمانی درقم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: همزمان با میلاد خجسته حضرت امیرالمومنین (ع) همایش تجلیل از پدران آسمانی در قم برگزار می شود.
همایش تجلیل از پدران آسمانی درقم
به گزارش قم نیوز، سردار ˈسید جواد هاشمیˈ با اشاره به مقام شامخ پدران شهیدان، افزود: در این همایش که با سخنرانی آیت الله نوری همدانی ازمراجع تقلید همراه است ، از پدران سه شهید و پدرانی که نام خودشان و یا نام فرزند شهیدشان اسامی مبارک امیرالمومنین (ع) است تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش پدران آسمانی روز سه شنبه هفته جاری ساعت ۹صبح در مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

هاشمی تعداد پدران شهدای در قید حیات در استان قم را یک هزار و ۲۲۵ نفر اعلام کرد.

وی از دیگر برنامه های این ایام را برگزاری همایش تجلیل از فرزندان نخبه شاهد و ایثارگر قم ذکر کرد و گفت: هم اکنون از ۲۸۷پرونده نخبگان شاهد و ایثارگر ، ۸۸ فرزندشهید جزء نخبگان شاهد هستند که از هفت نفر آنان تجلیل می شود.

همایش تجلیل از فرزندان نخبه شاهد قم نیز سه شنبه هفته جاری ساعت ۱۸:۳۰ در مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز فرزندان شهدا ادامه دهندگان راه پدران آسمانیشان هستند، اظهار داشت: جوانان امروز بویژه نسل ایثارگر درراه حفظ استقلال وآبادانی گوش به فرمان ولایت دردفاع از اسلام ناب تمام

تلاش خود را انجام می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین در روز میلاد با سعادت مولی الموحدین امام علی (ع) فرزندان شهدا با حضور در گلزارهای شهدای استان ، قبور پدران آسمانی را گلباران می کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvxd0.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما