چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : 22906

رونمایی از 70 کتاب منتشره پژوهشگاه جامعة المصطفی العالمیه

قم نيوز : قم نیوز:مراسم رونمایی از آثار پژوهشی منتشره پژوهشگاه جامعة المصطفی العالمیه با حضور رئیس پژوهشگاه و جمعی از مسئولین آن برگزار شد.
رونمایی از 70 کتاب منتشره پژوهشگاه جامعة المصطفی العالمیه
به گزارش قم نیوز، مراسم رونمایی از آثار پژوهشی منتشره پژوهشگاه جامعة المصطفی العالمیه در سال ۹۲ در پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی مجتمع امین پیش از ظهر امروز با حضور رئیس پژوهشگاه و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم از ۷۰ اثر پژوهشگاه جامعة المصطفی که غالباً در سال ۹۲ توسط ۵ پژوهشکده زیر مجموعه آن که شامل پژوهشکده علوم اسلامی، علوم انسانی، مطالعات منطقه‌ای، اسلام و غرب و ادیان و فرق به چاپ رسیده بود، رونمایی شد.

از آثار رونمایی شده ۱۸ عنوان توسط پژوهشکده اسلام و غرب به زبان انگلیسی، ۸ اثر پژوهشی به صورت ترجمه به زبان‌های مختلف و بقیه در زمینه آموزشی به چاپ رسیده‌اند.

در این مراسم حجت‌الاسلام خزاعی مدیرکل دفتر تدوین متون جامعة المصطفی که بیش از ۵۰ اثر در آن تدوین شده بود و حجت‌الاسلام خالق‌پور معاون پژوهشی پژوهشگاه بین‌المللی گزارشی از عملکرد این پژوهشگاه ارائه کردند.

میری رئیس پژوهشکده اسلام و غرب در نمایندگی مالزی پژوهشگاه نیز طی سخنانی در این مراسم از چاپ ۱۸ کتاب در این پژوهشکده خبر داد و گفت: مطالعات خوبی در این پژوهشکده صورت گرفته که نتیجه آن در این کتابها آورده شده است.

در پایان علی عباسی رئیس پژوهشگاه جامعة المصطفی به ایراد سخن پرداخت و گفت: از این پس هر ساله رونمایی از کتاب‌های تازه منتشره توسط پژوهشگاه را خواهیم داشت و طبق برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته در سال ۹۳، ۱۰۰ جلد کتاب نیز به چاپ خواهد رسید.

بعد از سخنرانی مسئولین پژوهشگاه جامعة المصطفی العالمیه از ۷۰ عنوان کتاب توسط علی عباسی رونمایی شد و هدف از برگزاری این مراسم اطلاع‌رسانی فعالیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی پژوهشگاه به عموم مردم بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciq3ar.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما