پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 22954

هیچ‌کس اجازه تجسس در حریم خصوصی افراد را ندارد

قم نيوز : قم نیوز:آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه هیچ کس اجازه دخالت و تجسس در حریم خصوصی افراد را ندارد گفت:متاسفانه برخی از افراد به حریم افراد وارد می‌شوند و به نوعی حق انسان‌ها را پایمال می‌کنند.
هیچ‌کس اجازه تجسس در حریم خصوصی افراد را ندارد
به گزارش قم نیوز، آیت الله محمد علی علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با فرماندهان سپاه کاشان با اشاره به اینکه امام حسین (ع) درس‌های بزرگی به انسان داده است اظهار کرد: امام حسین (ع) در ایام زندگی خود درس‌های فراوانی به انسان‌ها داده است و به نوعی معلمی برای تمام جهانیان محسوب می‌شوند.

آیت الله علوی گرگانی افزود: متاسفانه برخی از افراد به حریم افراد وارد می‌شوند و به نوعی حق انسان‌ها را پایمال می‌کنند و به حریم افراد احترام و ارزشی قائل نمی‌شوند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به زندگی ستمکاران و ظالمان عنوان کرد: با گذری بر تاریخ متوجه می‌شوید که ظالمان و ستمکاران تنها در زمان محدودی خوشبخت زندگی می‌کردند به طور مثال در زمان حکومت پهلوی خانواده شاه تنها در ظاهر ثروتمند و شاد بوده‌اند اما در واقع از درون دچار مشکلات بسیار زیادی بودند.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطرنشان کرد: جنایتکاری که انسان‌ها را نابود می‌کند باید در روز قیامت جوابگوی ظلم‌های خود باشند و از همین رو مشاهده می‌کنید که ظلم و ستمی که به امام حسین (ع) وارد شده است در طول تاریخ زنده است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه نباید قدم‌های شیطانی برداشت عنوان کرد: شیطان در تمامی لحظه‌ها سعی دارد انسان‌ها را وسوسه و از مسیر درست گمراه کند اما باید انسان‌ها هوشیار باشند و به سخنان خداوند و راهنماهای آن‌ها که همانا پیامبران و ائمه اطهار (ع) هستند گوش فرا دهند و از همین رو در مسیر درست گام بردارند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: کودکان پاک به دنیا می‌آیند و پدران و مادران هستند که کودکان را به گمراهی می‌کشانند و آن‌ها را دچار گمراهی می‌کنند از همین رو باید در تربیت کودکان دقت بیشتری داشته باشند زیرا که با کوتاهی در تربیت فرزندان در روز قیامت باید جوابگو باشند و دچار عذاب الهی می‌شوند.

مرجع تقلید جهان تشیع بیان کرد: شهر کاشان یکی از مراکز دینی و علمی کهن کشور است که مجالس بسیار زیادی در آن برگزار می‌شود.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در آرامش و آسایش است عنوان کرد: مردم باید قدر این نعمت آرامش و امنیت را بدانند و شکر گذار آن باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcba9b5.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما