جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 22991

جانشینان خوبی برای نفرات اصلی تیم هندبال صبا نداریم

قم نيوز : قم نیوز:‌سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: جانشینان خوبی برای نفرات اصلی صبای قم نداریم و هندبالیست‌های صبا از نظر فنی هم سطح نیستند.
جانشینان خوبی برای نفرات اصلی تیم هندبال صبا نداریم
به گزارش قم نیوز، سید ناصر فلسفی پس از شکست تیمش برای هپکوی اراک در لیگ بر‌تر هندبال کشور اظهار کرد: متاسفانه امروز بازیکنان ما به اندازه لازم از توصیه‌های کادر فنی استفاده نکردند و با توجه به اینکه به دلیل محرومیت از نیمکت تیم فاصله داشتم، این موضوع هم در ضعف فنی ما بی‌تاثیر نبود.

وی گفت: تیم هپکوی اراک در مقابل ما بازی بسیار خوبی ارائه کرد اما بر خلاف آن‌ها، تیم ما در کار گروهی به ویژه در نیمه دوم مشکلات زیادی داشت و نتوانست پا به پای حریف بجنگد.

سرمربی تیم هندبال صبای قم در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در این باره که چرا صبا در نیمه دوم بازی‌های خود با افت شدیدی روبرو می‌شود بیان کرد: جانشینان خوبی برای نفرات اصلی صبای قم نداریم و هندبالیست‌های صبا از نظر فنی هم سطح نیستند.

فلسفی افزود: ۶ تن از بازیکنان ما در کلاس لیگ بر‌تر هستند و طبیعی است این بازیکنان در نیمه نخست به آب و آتش می‌زنند و معمولا در نیمه نخست هم نتیجه خوبی می‌گیریم اما در نیمه دوم، این بازیکنان نیاز به استراحت دارند و وقتی جایگزین آن‌ها را نداریم مجبوریم باز هم به آن‌ها میدان بدهیم و در نتیجه تیم از نظر بدنی افت می‌کند.

پیشکسوت هندبال قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد وضعیت مالی ازیکنان تیم هندبال صبا گفت: بازیکنان ما تنها ۲۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند در حالی که بازیکنان تیم‌های دیگر ۸۰ درصد از پولشان را گرفته بودند و فکر می‌کنم بازیکنان واقعا خوب و با معرفتی داریم.

وی در مورد بازی آینده برابر ثامن الحجج سبزوار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نتیجه بازی با ثامن الحجج نه برای ما و نه برای سبزواری‌ها تاثیری ندارد در حال رایزنی با فدراسیون هندبال هستیم که به سبزوار سفر نکنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccsoqi.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما