قم نيوز : قم نیوز: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم مسیرهای حرکت دسته جات و هیئات در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) را اعلام کرد.
مسیرهای حرکت دسته جات و هیئات در روزهای تاسوعا و عاشورا اعلام شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه امسال سعی شده کمترین محدودیت ترافیکی در قم ایجاد شود؛ افزود: عمده ایم محدودیت ها در اطراف حرم حضرت معصومه(س) می باشد.

وی ادامه داد: خیابان ارم از سه راه بازار تا چهارراه شهدا و خیابان آذر از تقاطع عماریاسر تا پل علیخانی داراری محدودیت های ترافیکی است که در روزهای تاسوعا و عاشورا برای تسهیل رفت و آمد دسته جات عزاداری انجام می شود.

اسماعیلی به مسیرهای رفت و آمد دسته جات عزاداری در شهر مقدس قم اشاره کرد و افزود: دسته جات عزاداری که از منطقه نیروگاه حرکت می کنند، از پل علیخانی وارد چهارراه بازار شده و از مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) عبور کرده، از درب شماره یک وارد صحن انقلاب و ایوان طلا شده و از مقابل مسجد اعظم از حرم مطهر خارج می شوند.

وی گفت: دسته جات عزاداری که از خیابان آذر حرکت می کنند وارد خیابان ارم شده، پس از عبور از صحن آینه حرم مطهر از مقابل مسجد اعظم عبور می کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: دسته جات عزاداری که از خیابان امام خمینی(ره) حرکت می کنند، از پل علیخانی وارد چهاراه بازار، از درب شماره یک وارد صحن انقلاب و از مقابل مسجد اعظم، از حرم مطهر خارج می شوند.

شایان ذکر است، دسته جات عزاداری که از سه راه بازار وارد میدان آستانه می شوند، از درب شماره سه وارد صحن انقلاب شده و پس از عبور از صحن ایوان طلا از مقابل مسجد اعظم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) خارج می شوند.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdch.vnit23nxzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما