قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه ستاد هدفمندي يارانه ها خواستار اهتمام بيشتر مردم و مسوولان به موضوع بهينه سازي مصرف آب و حامل هاي انرژي در قم شد.
بهینه سازی مصرف آب و حامل هاي انرژي مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمين محمدصادق صالحي منش روز شنبه در جلسه ستاد هدفمندي يارانه ها در تالار امام رضا(ع) استانداري،‌ با اشاره به وسعت اقليمي و جمعيتي ايران اسلامي، عزم ملي را زمينه ساز به ثمر نشستن طرح هاي بزرگ عنوان و خاطرنشان كرد: فاز دوم هدفمندي يارانه ها با اتحاد و همدلي و انسجام ملي در بين مسئولين و مردم به خوبي آغاز شد.

استاندار قم با اشاره به بالا بودن سرانه ي مصرف انرژي در كشور در مقايسه با ميانگين جهاني، افزايش قيمت حامل هاي انرژي را يكي از راهكارهاي مؤثر در مديريت بهينه مصرف دانست و افزود: فارغ از بحث هزينه ها مي بايستي با يك عزم ملي در راستاي كاهش مصرف گام برداريم.

نماينده عالي دولت در استان آب، گاز و ديگر انرژي هاي در دسترس را امانتي در دستان مردم دانست و تصريح كرد: با مصرف صحيح و بهينه بايد به خوبي از اين امانت براي نسل هاي بعد نيز حراست و نگهداري كنيم.

صالحي منش در ادامه با اشاره به شرايط خاص اقليمي و كمبود آب و هزينه هاي هنگفت آبرساني در استان قم، ضرورت تلاش براي توجه به تغيير الگوي مصرف به ويژه در بخش كشاورزي را خواستار شد.

استاندار قم همچنين كمك نهادهاي فرهنگ ساز و در راس آنها صدا و سيماي استان قم را در راستاي كاهش مصرف حامل هاي انرژي بسيار مهم ارزيابي كرد و افزود: بايد با ترويج شايسته سبك زندگي ائمه معصومين عليهم السلام و بزرگان دين و انقلاب، شاهد تحقق اين مهم در جامعه باشيم.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3uar.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما