يکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 2307
منصوری:

استقرار اکیپ‌های آتش نشانی در محل اجرای مراسم آتش زدن خیمه‌ها در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان آتش نشانی قم با اشاره به اجرای مراسم آتش زدن خیمه ها در شب شام غریبان سالار شهیدان گفت: با مکاتبات انجام شده از سوی برخی از هیئت های بزرگ اجرا کننده این مراسم اکیپهای آتش نشانی در این محل ها مستقر می شوند.
استقرار اکیپ‌های آتش نشانی در محل اجرای مراسم آتش زدن خیمه‌ها در قم
به گزارش قم نیوز، محسن منصوری در خصوص برگزاری مراسم روشن کردن شمع در شام غریبان و وقوع آتش سوزی در سال‌های گذشته در قم افزود: همشهریان باید مراقب باشند تا از روشن کردن شمع در نزدیکی محل‌هایی که می‌تواند منجر به وقوع آتش سوزی شود پرهیز کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ها و تمهیدات این سازمان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه داد: در ایام محرم تمامی تجهیزات و نیروهای این سازمان در حالت آماده باش قرار گرفته است تا در صورت نیاز خدمت رسانی به موقع انجام شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی قم اضافه کرد: در این ایام ۱۱ اکیپ سیار با ۵۰ نفر نیرو در خدمت همشهریان هستند.

منصوری ابراز داشت: تمامی نیروهای این سازمان از صبح روز تاسوعا تا پایان شام غریبان سالار شهیدان در خدمت زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و هیئت‌های مذهبی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به محل استقرار ماشین‌های آتش نشانی اشاره کرد و بیان داشت: خودروهای آتش نشانی در ابتدای چهار راه بازار، عوارضی قم - کاشان، مسجد مقدس جمکران، چهار راه شهدا، بستر رودخانه، خیابان شبستان، بلوار بهار، میدان روح الله، تقاطع چهارمردان - عمار یاسر و تقاطع آذر - عمار یاسر، میدان مطهری و میدان سعیدی مستقر هستند.

وی افزود سرپرست سازمان سازمان آتش نشانی شهرداری قم اضافه کرد: دو دستگاه موتورسیلکت مجهز به انواع تجهیزات آتش نشانی نیز بلوار بهار و میدان آستانه مستقر هستند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.z0x2yt0s5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما