يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 23108

فعالیت 6 اکیپ برای تکمیل بلوار پیامبر اعظم (ص)

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: 6 اکیپ برای تکمیل بلوار پیامبر اعظم (ص) فعال شده‌اند تا بتوانیم مسیری مناسب را برای زائران و مسافران ایجاد کنیم.
فعالیت 6 اکیپ برای تکمیل بلوار پیامبر اعظم (ص)
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهندس نادعلی در جلسه بررسی پروژه‌های شهری قم، با اشاره به پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) گفت: این پروژه یکی از محورهای اصلی در شهر قم است که در ایام نیمه شعبان می‌تواند نقش موثری در کاهش ترافیک شهری داشته باشد.

وی عنوان داشت: یکی از موضوعاتی که مورد تاکید شهردار نیز بوده است، احداث لاین دوچرخه در این مسیر بود که انجام شده و بهسازی آن نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: تکمیل جدول‌گذاری مسیر تا آخر ماه به اتمام می‌رسد و بیش از ۷۰ درصد کار نیز انجام شده است.

نادعلی در خصوص میدان معلم گفت: در این زمینه نیز با بخش خصوصی وارد مذاکره شده و قرارداد منعقد شده است و قرار بر این است عملیات اجرایی بعد از نیمه شعبان صورت گیرد.

وی گفت: ۶ اکیپ برای تکمیل بلوار پیامبر اعظم (ص) فعال شده‌اند تا بتوانیم مسیری مناسب را برای زائران و مسافران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjf0x.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما