سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 23180

حرم حضرت معصومه (س) غرق در نور و شادی

قم نيوز : قم نیوز: طبق سال‌های گذشته بسیاری از مشتاقان و عاشقان به اهل بیت(ع) خود را به شهر قم رسانده‌اند تا در این فضای نورانی از عطر خوش بهار علوی استشمام کنند.
حرم حضرت معصومه (س) غرق در نور و شادی
به گزارش قم نیوز، طبق سال‌های گذشته بسیاری از مشتاقان و عاشقان به اهل بیت(ع) خود را به شهر قم رسانده‌اند تا در این فضای نورانی از عطر خوش بهار علوی استشمام کنند.

کسانی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند خود را حرم امیرالمومنین(ع) برسانند امروز آمده‌اند تا در کنار حریم دختری از خاندان پیامبر اکرم جای بگیرند، حریمی که بال‌های فرشتگان بسیاری امروز برای استقبال از زائرین پهن شده است.

امروز حریم حضرت معصومه (س) مشتاقان بسیار زیادی را در خود جای داده است، عاشقانی که آمده‌اند بگویند قدم‌هایمان گرچه ما را تا حریم علوی نمی‌کشاند اما اینجا آمده‌ایم تا در کنار تو راز و نیاز کنیم.

حرم کریمه اهل بیت (ع) از ساعات ابتدایی امروز پذیرای هزاران تن از زائران و مجاوران است که به منظور عرض تبریک میلاد خجسته اولین امام شیعیان وارد این مکان متبرک شده‌اند.

بسیاری از شهروندان قمی به همراه زائران حضرت معصومه (س) در روز سیزدهم رجب با در دست داشتن نقل و شیرینی و تقسیم آن، این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک و تهنیت گفته و برای جامعه اسلامی آرزوی خیر و برکت می‌کنند.

حرم مطهر حضرت معصومه نیز طبق روال گذشته برنامه‌های بسیار زیادی را برای این روز در نظر گرفته است، ایستگاه‌های صلواتی و مردمی که به هم شیرینی تعارف می‌کنند سبب شده‌اند که فضای حرم را عطرآگین کنند.

رضایت زائران از برنامه های حرم حضرت معصومه(س)

یک شهروند تهرانی که امروز برای زیارت به حرم حضرت معصومه (س) آمده به خبرنگار تسنیم گفت: اینجا حال و هوایی عجیب دارد هر ساله خود را به این مکان نورانی می‌رسانم تا از این فضا استفاده کنم، در اینجا می‌توانم خود را به خدای خود نزدیک‌تر کنم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های بسیار مناسبی از ساعات ابتدایی صبح برای حرم حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده است که برای من بسیار جالب بوده و امیدوارم بتوانم از این فضای ایجاد شده استفاده کنم.

زائری دیگر که خود را اهل اراک معرفی می‌کند به خبرنگار تسنیم گفت: این روز بسیار عظیمی است و من هرساله سعی می‌کنم در این روز خود را به حرم حضرت معصومه (س) برسانم زیرا از این حرم افراد بسیار زیادی حاجت گرفته‌اند.

در این روز و شب عزیز بسیاری از مردم علاوه بر حضور در حرم حضرت معصومه (س) به دیدار مراجع تقلید و می‌روند و این عید عزیز را به این عالمان دینی تبریک می‌گویند و بر همین اساس مراسم جشن و سوروی نیز در دفتر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzf0x.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما