پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 23295

تیم بیس بال قم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بیس بال قم از تیرماه در تلاش برای کسب قهرمانی در مسابقات قهرمانی بیس بال کشور شرکت می‌کند.
تیم بیس بال قم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، چهارمین دوره لیگ بیس بال کشور به دو بخش شمال و جنوب تقسیم می‌شود که رقابت‌های منطقه شمال از تیرماه و مسابقات منطقه جنوب هم از شهریورماه آغاز می‌شود.

تیم بیس بال قم که سال گذشته در این مسابقات عملکرد درخشانی داشت و حتی تا مرحله نهایی این مسابقات پیش رفت، امسال برای کسب عنوان قهرمانی در منطقه شمال پا به میدان می‌گذارد.

در رقابتهای فصل پیش لیگ بیس بال تیم آذرخش تهران در حالی قهرمان شد که در دور گروهی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم بیس بال قم شکست خورده بود اما غفلت نماینده قم در مسابقهات دور نهایی سبب دور ماندن این تیم از قهرمانی شد.

در دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات بیسبال قهرمانی کشور در سمنان، بیسبالیست‌های قمی پس از سه پیروزی متوالی در دور رفت مقابل حریفان خود با روحیه‌ای مضاعف پا به مسابقات دور برگشت گذاشتند و در این دور نیز در در زمین چمن مصنوعی بوستان سیمرغ سمنان با سه پیروزی دیگر، با قرار گرفتن در صدر جدول گروه راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

تیم بیسبال قم در گروه موسوم به شمال، با تیم‌های هیئت خراسان رضوی، آذرخش تهران و فولادشهر سمنان همگروه بود و توانست با شکست همگی حریفان در صدر گروه شمال بایستد.

در مرحله پایانی، نماینده قم به مصاف پاور پایپ اصفهان، نادری بوشهر و آذرخش تهران رفت اما در جدالی نفس گیر و غیر قابل پیش بینی، آذرخش تهران بر سکوی نخست ایستاد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamunu.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما