جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 23328

کوهستانی نماینده قم در تیم ملی فوتسال دانشجویان شد

قم نيوز : قم نیوز: کادر فنی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان محمد کوهستانی بازیکن فوتسال استان قم را به عنوان یکی از مهره‌های این تیم برای حضور در ترکیب نهایی انتخاب کرد.
کوهستانی نماینده قم در تیم ملی فوتسال دانشجویان شد
به گزارش قم نیوز، محمد کوهستانی تنها بازیکن قمی حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان برای اعزام به رقابت‌های برون مرزی دانشجویان در سال ۱۳۹۳ است که در پست دروازه بان برای تیم ملی دانشجویان بازی خواهد کرد.

کوهستانی که دانشجوی دانشگاه آزاد به شمار می‌رود با درخشش در رقابت‌های قهرمانی فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و در بین بیش از ۴۵ بازیکن دعوت شده به تیم ملی قرار گرفت.

محمد کوهستانی بازیکن جوان و آینده داری است که فوتسال خود را از تیم صدراسیستم قم که مدیرعاملی آن را پدر این فوتسالیست یعنی اکبر کوهستانی بر عهده دارد، آغاز کرده و در تیم‌های مختلف باشگاهی قم سابقه بازی کردن دارد و با تیم‌های مختلفی موفق به کسب عنوان شده است.

کوهستانی یکی از دروازه بان‌های جوان و آینده دار فوتسال قم است که با بازی‌های درخشان خود در تیم‌های مختلف توانایی و قابلیت‌های خود را برای بازی کردن در ترکیب تیم‌های بزرگ فوتسال کشور نیز به خوبی نشان داده و حالا در تیم ملی دانشجویان فرصت بزرگی برای بروز شایستگی‌های خود به دست آورده است.

این دروازه‌بان آینده‌دار فوتسال قم با توجه به آمادگی بسیار بالایی که از خود نشان داد، به تیم ملی فوتسال دانشجویان دعوت شد و از سوی حسین شمس سرمربی این تیم برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی دانشجویان برگزیده شد.

آخرین موفقیت این فوتسالیست قمی نایب قهرمانی با تیم صدراسیستم قم در مسابقات جام رمضان سال ۱۳۹۲ است که بازی فینال آن بین صدراسیستم قم با ترکیبی از بهترین‌های فوتسال ایران و تیم ماهان تندیس ششمین تیم پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد.

این در حالی است که کوهستانی جدی‌ترین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال دانشجویان را در اردوی این تیم در رودهن پشت سر گذاشت و در غربالی که از تیم ملی بر اساس بررسی کادر فنی این تیم از وضعیت عملکرد بازیکنان حاضر در اردو صورت گرفت، توانست با نظر موافق حسین شمس سرمربی تیم ملی دانشجویان برای حضور در ترکیب نهایی این تیم انتخاب شود.

تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان اوایل تابستان سال جاری قرار است در یک تورنمنت بین‌المللی به میدان برود و محمد کوهستانی به عنوان تنها ملی پوش فوتسال قم، در ترکیب این تیم به عنوان دروازه بان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6xni.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما