يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 2486
کوهستانی:

تیم فوتسال صبای قم 6 گل دیگر به پرسپولیس می‌زند

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: برتری ما مقابل پرسپولیس تهران دور از دسترس نیست و می خواهیم همانند بازی رفت 6 گل دیگر به پرسپولیس تهران بزنیم.
تیم فوتسال صبای قم 6 گل دیگر به پرسپولیس می‌زند
به گزارش قم نیوز، محمد کوهستانی اظهار داشت: پرسپولیس تهران یکی از تیم‌های پر مهره مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال است اما اینکه آنها نتایج خوبی در نیم فصل نخست لیگ برتر گرفتند کمی عجیب است اما این به ما ارتباطی ندارد چون می خواهیم در بازی برگشت همانند دیدار رفت با نتیجه ای پر گل حریف خود را شکست دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: داشتن بازیکنان با انگیزه و همچنین دقت در استفاده از موقعیت‌هایی که در این دیدار نصیبمان خواهد شد، قطعا موجب پیروزی تیم فوتسال صبای قم در این دیدار می‌شود، با انگیزه و آمادگی خوبی که داریم تیم ما پرسپولیس تهران را در هفته چهاردهم لیگ برتر خواهد برد.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم عنوان داشت: این هفته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، مربیان ما نقاط ضعف و قوت تیم را بعد از بازی هفته سیزدهم مقابل علم و ادب بررسی کرده‌اند و در حالی مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گیریم که فقط سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم.

وی ابراز کرد: صبای قم در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر جایگاه خوبی دارد اما نیاز به سه امتیاز بازی هفته چهاردهم با پرسپولیس تهران داریم تا فاصله خود را با تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی حفظ کنیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم فوتسال صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال کشور تصریح کرد: تیم ما تا پیش از مصاف با پرسپولیس تهران در هفته چهاردهم در فاصله اندک با تیم های اول تا سوم در مکان چهارم جدول قرار دارد و این نشان از قدرت تیم صبای قم در لیگ امسال است.

بازیکن بومی تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: توانایی تیم ما بسیار زیاد است و بیش از این می‌توانیم حضور موفقی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشته باشیم، با این حال پرسپولیس تهران را دست کم نمی‌گیریم و با بهترین شرایط به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.

تیم فوتسال صبای قم که تا هفته سیزدهم از دور رفت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب هشت پیروزی، سه تساوی و دو باخت برابر حریفان خود شده است، در هفته چهاردهم این رقابت‌ها در سالن هندبال تهران میهمان تیم فوتسال پرسپولیس تهران و به دنبال کسب نهمین برد این فصل خود است تا فاصله با تیم های صنایع گیتی پسند اصفهان، منصوری قرچک و ماهان اصفهان در مکان چهارم جدول رده‌بندی را جبران کند.

گفتنی است: در حال حاضر تیم فوتسال صبای قم با کسب ۲۷ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی و تیم فوتسال پرسپولیس تهران با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای دارند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.wb5urhba0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما