دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 4117
ملی پوش صبای قم:

برای مدعی ماندن حفاری را شکست می‌دهیم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: با توجه به وضعیت خوبی که از نظر روحی و جسمی داریم، برای رضایت هواداران و بهبود موقعیت خود در جدول به دنبال شکست دادن حفاری اهواز هستیم.
برای مدعی ماندن حفاری را شکست می‌دهیم
به گزارش قم نیوز، سعید تقی‌زاده امروز بیان کرد: مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی پنجشنبه این هفته با دیدار صبای قم برابر حفاری اهواز پیگیری می‌شود که ادامه بازی‌ها برای ما از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است این بازی در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار شود، تیم ما از هم‌اکنون با انگیزه بسیار بالایی که از حمایت‌های تماشاگران و تمرینات بسیار خوب چند هفته اخیر به دست آورده است، با شرایطی مطلوب به میدان می‌رود.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم با بیان اینکه تیمش در روزهای اخیر نیز تمرینات خود را به صورت منظم برای حضوری موفق برابر حفاری اهواز برگزار کرده است، یادآور شد: پیروزی در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روحیه بسیار خوبی به اعضای تیم خواهد داد و تک تک نفرات ما با امید به کسب نتیجه‌ای مطلوب، خود را آماده دیدار حساس با حفاری اهواز کرده‌اند.

وی با ابراز رضایت از آمادگی تیم صبای قم در هفته‌های اخیر و در آستانه دیدارهای هفته هشتم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بیان داشت: موفقیت در ادامه دیدارهای مسابقات لیگ سیزدهم برای ما و هواداران ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است تا صبای قم خود را به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی حفظ کند.

تقی‌زاده اضافه کرد: در حال حاضر چهار تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سعی در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دارند اما تصور می‌کنم پیروزی در دیدار با حفاری اهواز و بازی‌های باقی مانده لیگ برتر برای ما فرصت خوبی برای قرار گرفتن در یکی از رده‌های سوم و چهارم لیگ است.

وی عنوان داشت: بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در مسابقه خود برابر تیم حفاری اهواز در حالی به میدان خواهند رفت که تلاش ما این است که بتوانیم از این دیدار به عنوان پلی برای فرار از دو تعقیب کننده جدی خود یعنی حفاری اهواز و گسترش فولاد تبریز و پیروزی قدرتمندانه صبا استفاده کنیم.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: خوب می‌دانم که دیدار با حفاری اهواز بسیار سخت و دشوار خواهد بود زیرا آنها هم تیم بزرگی هستند و در هفته قبل بازی خوبی در جدال با تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان انجام داده‌اند.

وی اظهار داشت: با تغییرات مثبتی که در صبای قم اتفاق افتاده است، تمام تلاش بازیکنان این است که بتوانیم با ارائه بازی قدرتمندانه و کسب نتایج مطلوب و همچنین برآورده کردن خواسته‌های هواداران در دیدارهای آتی بازی کنیم.

دیدار صبای قم و حفاری اهواز در حالی از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور تا پایان هفته بیستم و پیش از برگزاری این دیدار، تیم‌های صبای قم و حفاری اهواز با ۳۶ و ۳۴ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.z8ebjh8zf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما