چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 2913
تقی‌زاده:

نباید میثاق را دست کم بگیریم

قم نيوز : قم نیوز: ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: این روزها به حمایت و دلگرمی مسئولان نیاز داریم تا موفقیت‌های دور رفت لیگ برتر فوتسال را در نیم فصل دوم ادامه دهیم.
نباید میثاق را دست کم بگیریم
به گزارش قم نیوز، سعید تقی‌زاده امروز با بیان اینکه بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در دیدار خانگی هفته پانزدهم مقابل تیم فیروز صفه اصفهان به میدان رفت و آماده دیدار با میثاق است، تصریح کرد: وضعیت تیم به لحظات اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داده کمی مساعد نیست اما اجازه دهیم که تمام تلاش‌های نیم فصل نخست به راحتی به هدر برود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار عصر فردای تیمش مقابل تیم فوتسال میثاق تهران، بیان داشت: بعد از دو باخت متوالی در دیدارهای هفته‌های چهاردهم و پانزدهم مسابقات لیگ سیزدهم تنها برتری مقابل میثاق تهران می‌تواند تیم ما را از بحران خارج کند که برای همین منظور با انگیزه برد مقابل این تیم قرار می‌گیریم.

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم با اشاره به وضعیت تیم فوتسال صبای قم، افزود: بازی آسانی با تیم فوتسال میثاق تهران نداریم و با اینکه آنها تا پایان هفته پانزدهم جزو چهار تیم بالای جدول هستیم اما جایگاه ما از سوی گسترش فولاد و حفاری به شدت تهدید می‌شود.

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم که تیمش را در جدال با فیروز صفه اصفهان در هفته پانزدهم تنها دقایقی همراهی کرد، افزود: میثاق تهران با شکست در هفته گذشته برابر گیتی پسند در حال حاضر در جدول جایگاه خوبی ندارد ولی حق دست کم گرفتن آنها را نداریم زیرا شرایط ما هم ویژه است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید باخت در دو هفته گذشته مقابل تیم‌های فوتسال فیروز صفه اصفهان و پیروزی تهران را کاملا فراموش کنیم و با اقتدار و هم با حواس و هوش بسیار زیاد بازی کنیم تا بتوانیم در این دیدار مهم به سه امتیاز دست یابیم.

تقی‌زاده با اشاره به شرایط تیم فوتسال صبای قم در آستانه دیدار فردا با تیم میثاق تهران، یاد آور شد: بعد از سه تساوی و سه باخت تیم در شش هفته قبل، در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار نداریم ولی می‌خواهیم بازی پرقدرتی را در مقابل میثاق تهران انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه تمرینات سبک خود را برای بازگشت به ترکیب تیم فوتسال صبای قم آغاز کرده است، اضافه کرد: مقابل تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و تنها اشتباه داور موجب شد تا به سادگی کنترل خود را از دست داده و ببازیم.

بازیکن تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: میثاق تهران تیم بسیار خوبی است که از داشتن بازیکنان با انگیزه زیادی برخوردار است، بنابراین در مقابل این تیم کار آسانی در پیش نخواهیم داشت و باید تمام ناکامی‌ها را فراموش کرده به بازی خوبی انجام دهیم.

دیدار صبای قم و میثاق تهران از ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.q9xrak9ywpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما