چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 5391
صبا به دنبال قطع ناکامی در هفت مسابقه متوالی؛

مصاف صبای قم و علم و ادب در ایستگاه پایانی

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های صبای قم و علم و ادب مشهد در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
مصاف صبای قم و علم و ادب در ایستگاه پایانی
به گزارش قم نیوز، سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ایستگاه پایانی، وارد هفته بیست و ششم می‌شود و طی آن ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر جدال خود در پایین و بالای جدول را برای قهرمانی و فرار از سقوط ادامه می‌دهند.

در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک خواهد بود، در انتهای جدول رده‌بندی نیز دو تیم راه ساری و دبیری تبریز به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کرده‌اند.

اما این هفته مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و علم و ادب مشهد جدال تیم‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر جمعه نوزدهم اسفند ‌ماه جاری به میزبانی تیم فوتسال صبای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

این دیدار خانگی برای تیم فوتسال صبای قم در حالی برگزار می‌شود که شاگردان حسین گنجیان هفته قبل در خارج از خانه به شکستی سنگین تن دادند و با قبول باخت سه بر صفر برابر تیم صدرنشین شهید منصوری قرچک حتی یک پله نیز در جدول رده‌بندی سقوط کردند.

تیم فوتسال صبای قم در هفته بیست و ششم و پایانی از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در هفته بیست و پنجم مقابل تیم مدعی صنایع گیتی پسند اصفهان تن به شکست سنگین چهار بر یک داده است تا همچنان در مکان هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

در حالی که تیم فوتسال صبای قم در هفته بیست و چهارم رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه مقابل تیم گیتی پسند اصفهان نتیجه‌ای خوبی کسب نکرد و با حساب دو بر یک تن به شکست داد تا ناکامی‌هایش در نیم فصل دوم کامل شود.

تیم فوتسال علم و ادب مشهد نیز با این باخت شرایطی شبیه به صبا دارد اما صبا یک پله بالاتر از این تیم در جدول جای گرفته است و حتی اگر مشهدی‌ها در قم بتوانند صبای میزبان را شکست دهند، باز هم صبا در جدول پایانی لیگ سیزدهم بالاتر از آن ها خواهد ایستاد.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با کسب ۶۲ امتیاز در رده اول جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم فوتسال صبای قم با ۳۶ امتیاز در رده هفتم است در حالی که تیم فوتسال علم و ادب مشهد با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه هشتم رده بندی قرار دارد.

‌آخرین پیروزی تیم فوتسال صبای قم در بازی‌های خارج از خانه خود به دیدار این تیم در هفته بیستم مقابل تیم دبیری تبریز باز می‌گردد که صبای قم در آن مسابقه با نتیجه چهار بر سه به برتری دست یافت، صبای قم در خانه نیز آخرین بار با دو گل تیم راه ساری را شکست داده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.heifuqetvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما