پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 5199
وفایی:

برای کسب سه امتیاز بازی با منصوری قرچک مشکلی نداریم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: پیروزی بر منصوری قرچک کار سختی است ولی تیم صبای قم برای خروج از باخت‌های اخیر خود از این دیدار سه امتیاز بازی را می‌خواهد.‌
برای کسب سه امتیاز بازی با منصوری قرچک مشکلی نداریم
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی اظهار کرد: خوشبختانه تیم خوب و آماده‌ای داریم و بازیکنان صبای قم از هر نظر در آمادگی کامل به سر می‌برند و برای کسب سه امتیاز در بازی هفته بیست و پنجم با منصوری قرچک هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: برای دیدار سرنوشت ساز هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم صبای قم برنامه‌های تمرینی منظمی داشته تا از هر نظر برای این بازی آماده شود، ما این آمادگی را بعد از بازی با ماهان اصفهان، این هفته مقابل منصوری قرچک نیز نشان خواهیم داد.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم با مثبت ارزیابی کردن وضعیت تیمش بیان کرد: با توجه به فشردگی بازی‌ها و فاصله زمانی مناسب از دیدار با ماهان اصفهان تا بازی هفته بیست و پنجم، جلسات تمرینی منظمی برگزار شده است تا بازیکنان برای دیدار حساس هفته مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نیز به هماهنگی و شرایط خوبی برسند.

وی تاکید کرد: بعد از دیدار با ماهان اصفهان در هفته بیست و چهارم تا دیدار ما با تیم فوتسال منصوری قرچک، با آمادگی کامل در این دیدار بازی خواهیم کرد تا بتوانیم با ارائه بازی جوانمردانه به سه امتیاز این بازی حساس دست یابیم.

وفایی ادامه داد: در واقع با برنامه‌ریزی مناسبی که کادر فنی تیم از آغاز فصل انجام داد، ما امتیازات لازم را در نیم فصل نخست کسب کرده‌ایم و الان نگرانی خاصی از بابت جایگاه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور وجود ندارد.

وی در ادامه به آمادگی بازیکنان تیم صبای قم برای دیدار حساس مقابل منصوری قرچک اشاره‌ و اظهار کرد: مطمئنا آمادگی بازیکنان بر کیفیت کار ما تاثیرگذار خواهد بود به همین خاطر همه آماده و با انگیزه هستند تا منصوری قرچک را در این بازی شکست دهیم.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم خاطرنشان کرد: تا پایان هفته یازدهم از دور برگشت رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به خوبی نشان داده‌ایم که تیم صبای قم ظرفیت بسیار خوب و بالایی دارد و اطمینان دارم که تا پایان لیگ می‌توانیم جایگاهی مناسب در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تیم صبای قم پیش از آغاز سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز اردوهای خوب و تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشت و در طول لیگ هم تمرینات منظم و خوبی را داشت تا امسال در لیگ تیمی مدعی باشد.

صبای قم که در حال حاضر با کسب ۳۶ امتیاز از ۲۴ بازی گذشته خود در مکان ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر یکشنبه آینده در شهر قرچک میهمان تیم منصوری این شهر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.1dtiw6dy1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما