يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 25887

کوهستانی، از ماهان تندیس قم به دبیری تبریز پیوست

قم نيوز : قم نیوز: محمد کوهستانی پس از سال ها حضور در ترکیب نماینده قم در لیگ برتر فوتسال از تیم فوتسال ماهان تندیس قم به دبیری تبریز پیوست.
کوهستانی، از ماهان تندیس قم به دبیری تبریز پیوست
به گزارش قم نیوز، محمدحسین کوهستانی بازیکن باتجربه و تاثیرگذار تیم فوتسال ماهان تندیس قم سرانجام قم را ترک کرد تا پیراهن قهرمان فصل گذشته لیگ بر‌تر فوتسال ایران را بر تن کند.

در شرایطی که طی هفته‌های اخیر، زمزمه‌های زیادی در مورد احتمال ترک ماهان تندیس از سوی محمد کوهستانی شنیده می‌شد، این زمزمه‌ها امروز به شکل رسمی رنگ واقعیت به خود گرفت تا بازیکن شماره ۷ ماهان تندیس و عضو سابق تیم‌های فوتسال صبای قم و ارم کیش راهی دیار آذربایجان و تیم دبیری تبریز شود.

کوهستانی ۲۸ ساله در شرایطی پس از سال‌ها حضور در ترکیب نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال این تیم را ترک می‌کند که نقشی اساسی در موفقیت‌های سال‌های اخیر تیم ماهان تندیس قم و پیش از آن صبای قم داشته است.

وی چندی قبل برای مذاکره با یک باشگاه قطری راهی این کشور شده بود و همگان منتظر اعلام خبر انتقال وی به یک تیم قطری بودند اما کوهستانی ناگهان سر از باشگاه دبیری تبریز در آورد و پیراهن سرخ رنگ تیمی جز ماهان تندیس را بر تن کرد.

این بازیکن با اخلاق و محبوب قمی که تا یکی دو سال پیش به تیم ملی فوتسال ایران هم دعوت می‌شد امیدوار است با حضور در دبیری، شرایط بهتری برای دعوت دوباره به تیم ملی فوتسال داشته باشد و بازی در جام باشگاه‌های آسیا را نیز به کارنامه ورزشی خود اضافه کند.

کوهستانی فصل گذشته ۱۲ گل در رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال به ثمر رساند تا دومین گلزن بر‌تر ماهان تندیس پس از محمد کرمانی باشد و در شرایطی که پیش بینی می‌شد قراردادش را با ماهان تندیس تمدید کند از این تیم جدا شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjaoe8.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما