چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 2342
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم:

سیمای قم در فرهنگ‌سازی مقررات ملی ساختمان نقش‌آفرینی کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم بر ضرورت ساخت برنامه‌های خاص به منظور نقش‌آفرینی صدا و سیما در اجرای مقررات ملی ساختمان تاکید کرد.
سیمای قم در فرهنگ‌سازی مقررات ملی ساختمان نقش‌آفرینی کند
به گزارش قم نیوز، امین مقومی در دیدار با قائم مقام صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه باید در راستای فرهنگ‌سازی و رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها، برنامه‌های تلویزیونی تولید و از سیمای مرکز قم پخش شود، افزود: موضوعات بسیاری در این زمینه وجود دارد از جمله رعایت ایمنی در ساخت و ساز‌ها، توجه به رعایت ضوابط معماری اسلامی و همچنین مباحثی همانند اخلاق مهندسی که صدا و سیما می‌تواند در این زمینه‌ها برنامه‌هایی در قالب آیتم‌های آموزشی، مسابقه و برنامه‌های ترکیبی تهیه و تولید کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم آمادگی دارد تا در ساخت برنامه‌های آموزشی و دیگر برنامه‌های مرتبط با فرهنگ سازی در زمینه صنعت ساختمان و ساخت و ساز با صدا و سیمای مرکز قم مشارکت و همکاری کند.

مقومی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه نظام ساخت به صورت هفتگی در روزهای پنج‌شنبه ‌به منظور ارتقای فرهنگ رعایت مقررات ملی ساختمان از رادیو قم پخش می‌شود، گفت: این برنامه با حضور کارشناسان و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان و همچنین مسئولان شهری به سفارش سازمان نظام مهندسی ساختمان تهیه و پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: به‌دنبال آن هستیم تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی با تهیه‌کنندگان این برنامه زمان پخش این برنامه را به دو نوبت در هفته افزایش دهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز استان قم باید با ساخت برنامه‌های خاص در این راستا در اجرا و فرهنگ سازی مقررات ملی ساختمان نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.0qia2bq1ila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما