سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 23520

ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در قم امری حیاتی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب قم گفت: اگر مصرف درست آب را ندانیم و آن را رعایت نکنیم کشور ما گرفتار بحران شدیدی در این زمینه می شود و از همین رو باید طرز صحیح مصرف آب را بدانیم.
ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در قم امری حیاتی است
به گزارش قم نیوز، عبد الحمید توکلی بینا در چهارمین جشنواره آب صدای زندگی که در سالن آب اداره کل آب و فاضلاب قم برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان اصلاح الگوی مصرف را مورد تاکید قرار داده اند و این در حالی است که کشور ما یکی از کشورهای خشک سال جهان است.

مدیر عامل آب و فاضلاب قم افزود: اگر مصرف درست آب را ندانیم و آن را رعایت نکنیم کشور ما دچار بحران شدیدی در این زمینه می شود و از همین رو باید طرز صحیح مصرف آب را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه مصرف آب افزایش یافته است عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل وجود کم آبی در کشور هزینه مصرف آب افزایش یافته است که باید خانواده ها سعی در مصرف کم آب داشته باشند.

توکلی بینا خاطر نشان کرد: در چهارمین دوره جشنواره آب صدای زندگی بیش از یک هزار و ۶۰۰ اثر به دبیر خانه ارسال شد که بسیاری از این آثار درخور توجه است.

مدیر عامل آب و فاضلاب قم با اشاره به اینکه تمامی اعضای جامعه قم در این جشنواره حضور پیدا کرده اند عنوان کرد: سعی این اداره بر این بوده است که از تمامی دانش آموزان و مدارسی که علاقمند به شرکت در این جشنواره بوده اند استفاده کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgsb5.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما