چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 23614

تدوین بیش از ۴۰ جلد کتاب با موضوع قم شناسی در بنیاد قم پژوهی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس بنیاد قم پژوهی گفت: بنیاد قم پژوهی از آغاز تاکنون ۲۲ عنوان کتاب چاپ کرده است و ۲۰ کتاب دیگر نیز آماده چاپ است که برای انتشار آنها، نیازمند بودجه هستیم.
تدوین بیش از ۴۰ جلد کتاب با موضوع قم شناسی در بنیاد قم پژوهی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی در جلسه بنیاد قم پژوهی که در مجتمع طلوع مهر برگزار شد با اشاره به اهمیت قم در تاریخ اظهار کرد: تاریخ قم برای مردم ایران و مسلمانان اهمیت زیادی دارد و در زمان ائمه معصومین (ع) نیز درباره تاریخ قم سخنان و روایات و احادیث زیادی گفته شده است.

رئیس بنیاد قم پژوهی خاطر نشان کرد: بحث قم از زمان ائمه(ع) مطرح بود و ائمه معصومین(ع) تاکید داشتند که علم از قم گشترش می یابد و درباره آخر الزمان و نقش قم در این رابطه نیز نقل های زیادی رسیده است که بر اهمیت شهر قم می‌افزاید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: تاریخ و شناسنامه یک شهر بسیار اهمیت دارد و شهر قم از زمره شهرهایی است که دارای شناسنامه است و مورخان برای این شهر احترام و ارزش زیادی قائل هستند و با همین پیشینه، در اکنون و آینده جهان اسلام بازیگر مهمی است و جزء ارکان اصلی آن حساب می‌شود.

حجت الاسلام بنایی تصریح کرد: بنیاد قم پژوهی از آغاز تاکنون ۲۲ عنوان کتاب چاپ کرده است و ۲۰ کتاب دیگر نیز آماده چاپ است که برای انتشار آنها، نیازمند بودجه هستیم و از تمام خیرین و کسانی که برای تاریخ قم دلسوزی می کنند، برای کمک به چاپ این کتب دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های بنیاد قم پژوهی، افزود: امسال در نمایشگاه کتاب غرفه بنیاد قم پژوهی فعال بود و چندین کتاب ارزشمند در یک سال گذشته منتشر شده است که برای علاقمندان به قم، حائز اهمیت است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjvd0.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما