چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 23621

پیروزی مقابل شهرداری تبریز با حضور هواداران ممکن می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت : پیروزی بر شهرداری تبریز در نیمه نهایی جام حذفی کشور با حضور هواداران ممکن می‌شود و امیدواریم تماشاگران قمی فردا با حضور در سالن شهید حیدریان قم ، مشوق و پشتیبان ما باشند.
پیروزی مقابل شهرداری تبریز با حضور هواداران ممکن می‌شود
به گزارش قم نیوز، امیر جلالی درباره دیدار این هفته تیمش برابر شهرداری تبریز در نیمه نهایی جام حذفی فوتسال اظهار کرد: دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم با شهرداری تبریز به صورت زنده از شبکه نور پخش می‌شود و در همین حال حضور تماشاگران در سالن شهید حیدریان قم نیز رایگان است.

وی گفت: در لیگ و جام حذفی امسال تمامی دیدارهای ماهان تندیس به صورت مستقیم روی آنتن رفته و این شانزدهمین دیدار تیم ماهان تندیس می‌باشد که به صورت زنده پخش می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم افزود: پخش مستقیم بازی‌های ماهان تندیس در تعداد تماشاگران حاضر این تیم در سالن شهید حیدریان تاثیر نگذاشته و در دیدارهای تیم ماهان تندیس ظرفیت سالن تکمیل شده است.

جلالی تاکید کرد: وضعیت پخش زنده این مسابقه از سایر شبکه‌ها مشخص نیست اما احتمال پخش زنده این مسابقه از شبکه ورزش نیز وجود دارد.

وی افزود: این مسابقه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم با حمایت هواداران قمی، با کسب نتیجه لازم به دیدار نهایی راه پیدا کنیم زیرا برای رسیدن به فینال جام حذفی به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدواریم تماشاگران قمی با حضور در سالن شهید حیدریان قم ، مشوق و پشتیبان ما باشند.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم تصریح کرد: تمام مجموعه باشگاه ماهان تندیس برای پیروزی در این مسابقه دست به دست هم داده‌اند و امیدواریم با بهره گیری از عنصر اتحاد و با تلاش و توکل بر خدا در مسابقه فردا برابر شهرداری تبریز به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام برنامه های ما بر فتح جام حذفی فوتسال کشور متمرکز شده و قصد داریم با موفقیت در نخستین دوره این مسابقات ، هدیه خوبی به مردم ورزش دوست قم تقدیم کنیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdf90x.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما