شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 24641

ماهان تندیس قم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز:مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت: با رایزنی های انجام شده مقرر شد ماهان تندیس قم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور شرکت کند.
ماهان تندیس قم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، امیر جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد ادامه حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد : بر اساس جلسه ای که با مسئولان استانی داشتیم مقرر شد ماهان تندیس به حضور خود در لیگ برتر فوتسال کشور ادامه دهد و بنا بر این برنامه ای مبنی بر انصراف از تیمداری نداریم و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

وی گفت : شروطی برای ادامه تیمداری از سوی باشگاه ماهان تندیس مطرح شد که در نهایت ، با همکاری و دید مثبت مسئولان استان به توفق نهایی رسیدیم و در سال ۹۳ نیز با تمام توان در لیگ برتر فوتسال و جام حذفی شرکت می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم افزود : وضعیت کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس به زودی مشخص می‌شود و قصد داریم تا هفته آینده نسبت به تعیین کادر فنی و مشخص کردن اعضای هیئت مدیره باشگاه اقدا م کنیم.

جلالی بیان کرد : البته ممکن است در فصل پیش رو به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت نداشته باشم زیرا در فصل گذشته از نظر زمانی وقت زیادی را برای امور باشگاه صرف کردم و درگیری های ذهنی زیادی داشتم و بر این اساس امکان آن هست که به عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم البته همه چیز در آینده نزدیک روشن می‌شود.

وی ابراز کرد: امسال می‌خواهیم روی کسب هر دو جام تمرکز کنیم چنان که هم برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بجنگیم و هم از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی کمک کنیم و امیدواریم از سوی مردم قم و تماشاگران خونگرم قمی ، مسئولان استانی و رسانه ها حمایت شویم.

مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم تصریح کرد: در فصلی که گذشت توانستیم کار بزرگی انجام دهیم و دو قطب همیشه مخالف فوتسال قم را در کنار هم قرار دهیم چنان که در گذشته اگر غیاثی ها بودند حسن زاده ها نبودند و اگر حسن زاده ها در فوتسال وارد می شدند غیاثی ها نمی‌آمدند اما دیدید که با ترکیبی از این دو گروه ، توانستیم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال نتایج خوبی بگیریم و قهرمانی جام حذفی را هم به دست آوریم.

جلالی عنوان کرد: قصد داریم چند بازیکن جدید به ماهان تندیس بیاوریم و هدفمان این است که نفراتی که قمی هستند اما در شهرهای دیگر مشغول به فعالیت هستند به شهرشان بازگردانده شوند و صحبت های اولیه را نیز با آن ها انجام داده ایم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آسیب دیدگی مسعود دانشور و بازی های کم این بازیکن خاطرنشان کرد: دانشور در تمرینات تیم ما مصدوم شد و همان طور که دیدید در نیمه نهایی و فینال جام حذفی هم به میدان رفت و در حال حاضر هم مشکلی ندارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgq39x.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما