پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 2366
رئیس مرکز رشد دانشگاه قم خبر داد:

برگزاری 4 همایش در طول 3 هفته

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز رشد دانشگاه قم از برگزاری چهار همایش در طول سه هفته با موضوعات کارآفرینی و کسب و کار نو، بازی‌های روز آمد انیمیشنی، انرژی‌های نو و هیدرولیکی و همایش علوم انسانی خبر داد.
برگزاری 4 همایش در طول 3 هفته
به گزارش قم نیوز، سید‌محمد طباطبایی اظهار کرد: ۶ نهاد رسمی آثار رسیده به این ستاد را در هفت حوزه به صورت تخصصی ارزیابی کرده و برگزیدگان را معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه داوری آثار در مرحله اول توسط کارشناسان مرکز رشد به میزان ۵۰ نفرساعت صورت پذیرفته است، تصریح کرد: مسئولیت نظارت و تائید نهایی آثار علوم انسانی و آی‌تی بر عهده استادان دانشگاه قم، رشته برق بر عهده دانشگاه شهاب دانش، شیمی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی، مکانیک بر عهده دانشگاه صنعتی، مدیریت بر عهده بنیاد نخبگان استان و گیاهان دارویی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم انجام این داوری دقیق و ریزبینانه را سبب اجرای عدالت در انتخاب برگزیدگان شایسته دانست و گفت: دریافت بیش از ۴۵ اثر فناوری در سال جاری در مقابل آثار دریافتی سال گذشته که ۲۴ اثر بوده است نشان از رشد پذیرش و استقبال فناوران از جشنواره دارد.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هفته پژوهش و فناوری با تاکید بر اینکه در سال جاری اطلاع‌رسانی و تبلیغات چشمگیری صورت پذیرفته است، بیان کرد: در فراخوان آثار و نیز در اطلاع‌رسانی اخبار از تمام توان خود از جمله اس‌ام‌اس، توزیع وسیع پوستر و تبلیغات وسیع روزنامه‌ای و خبر رسانی کامل بهره برده‌ایم.

وی از برگزاری چهار همایش محوری در یک ماه آینده توسط مرکز رشد خبر داد و گفت: در نظر داریم در صورت امکان از ۲۶ آذر ماه طی مدت سه هفته همایش‌های محوری از جمله کارآفرینی و کسب و کار نو، بازی‌های روز آمد انیمیشنی، انرژی‌های نو و هیدرولیکی و نیز همایش علوم انسانی را به محوریت پیوست فرهنگی برگزار کنیم.

طباطبایی با تاکید براینکه همه محصولات تولیدی و خدماتی کشور باید پیوست فرهنگ اسلامی و ایرانی داشته باشند، عنوان کرد: سعی می‌کنیم این همایش‌ها را با دعوت از استادان و کارشناسان برجسته کشوری پرثمر و کاربردی عرضه کنیم.

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم با بیان اینکه کارشناسان برجسته علوم انسانی دغدغه فرهنگی دارند، تاکید کرد: در راه اندازی مرکز رشد علوم انسانی نیز باید پیوست فرهنگی ایرانی ـ اسلامی در راس فعالیت‌ها و اهداف آن باشد تا بتوانیم، تاثیر اخلاقی و انسانی علوم اسلامی کاربردی و ترویج کنیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.qarct1apqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما