چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : 23763

برنامه‌های ویژه مساجد قم برای جشن نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز:معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم گفت: برنامه های بسیار ویژه ای از سوی مساجد استان قم در حوزه های مختلف فرهنگی برای این روز در نظر گرفته شده است.
برنامه‌های ویژه مساجد قم برای جشن نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمود نجاریان‌زاده با اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات در ماه رجب، اظهار کرد: در ماه رجب برای برگزاری اعتکاف هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا این برنامه معنوی در استان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به آمار شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف، افزود: در این مراسم با شکوه که در دو بخش روستایی و شهری برگزار شد حدود ۱۵ هزار نفر شرکت کردند.

وی با بیان حضور چشمگیر زنان در اعتکاف، تصریح کرد: در این مراسم روحانی زنان نسبت به مردان حضور پررنگی داشتند، البته در این مراسم زنان به همراه نوزادان شیرخوار، دختران زیر ۹ سال و زنان سالمند حضور داشتند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم گفت: برنامه های بسیار ویژه ای از سوی مساجد استان قم در حوزه های مختلف فرهنگی برای این روز در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام نجاریان‌زاده با بیان اهمیت تربیت اجتماعی زنان، عنوان کرد: اگر جامعه در تربیت زنان پیشرفت کند دیگر در جامعه شاهد هیچ گونه ضعفی نیستیم و جامعه به جایگاه مطلوب خود می‌رسد، بنابراین ضروری است که با برنامه ریزی‌های دقیق برای آگاهی بخشی به بانوان؛ بخشی از دغدغه‌های فرهنگی را رفع کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اعتکاف مبلغان، گفت: امسال برای افزایش آگاهی عمومی جامعه برخی از مبلغان در کنار مردم معتکف شدند و در مساجد نیز به سئوالات تخصصی مردم پاسخ دادند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه جشن میلاد امیرالمومنین (ع)، تاکید کرد: امسال هیئت‌ها و مساجد در برگزاری جشن میلاد امیرالمومنین (ع) برنامه‌های خوبی برگزار کردند و این میلاد مسعود به خوبی گرامی داشته شد.

حجت الاسلام نجاریان‌زاده با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در روز شهادت موسی بن جعفر (ع) و مبعث رسول اکرم (ص)، خاطرنشان کرد: در روز شهادت امام موسی کاظم (ع) در مساجدی که هم نام این امام بزرگوار بود برنامه‌های فرهنگی زیادی برگزار شد و در مساجدی که هم نام پیامبر اکرم (ص) بود نیز، برنامه‌های فرهنگی خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcae0nu.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما