سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : 49555
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

استقرار 200 روحانی در مناطق محروم کشور برای تبیین مباحث اعتقادی و دینی

قم نيوز : قم نيوز: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: اکنون به همت این سازمان نزدیک به 200 روحانی در مناطق محروم کشور مستقر هستند که تبیین مباحث اعتقادی و دینی را برای اقشار مختلف مردم دنبال می‌کنند.
استقرار 200 روحانی در مناطق محروم کشور برای تبیین مباحث اعتقادی و دینی
استقرار 200 روحانی در مناطق محروم کشور برای تبیین مباحث اعتقادی و دینی
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام محمود نجاریان‌زاده ظهر امروز در جلسه کارگروه  فرهنگی اجتماعی استانداری که در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه باید نسبت به تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اهتمام جدی داشته باشیم، اظهار کرد: باید در این راستا از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مجازی نیز استفاده کنیم چرا که این رسانه‌ها فرصت‌های بسیار مطلوبی را در اختیار دارند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای نهادینه‌سازی روحیه ولایت‌مداری، ایثار و شهادت‌طلبی برنامه‌های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: حمایت از فعالان فرهنگی و حراست از ارزش‌های دینی و معنوی مورد توجه این مجموعه قرار گرفته است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم اعزام مبلغان به نقاط مختلف کشور را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در اعزام و ساماندهی طلاب مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی و دیگر مراکز حوزه علمیه قم ایفای نقش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای اجرای برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی خود هماهنگی مطلوبی را با دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی و دولتی دارد، تصریح کرد: این مجموعه تا کنون در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و برگزاری کلاس‌های آموزش قران، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه اهتمام جدی داشته است.

نجاریان‌زاده با بیان اینکه مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه حضور می‌یابند، مطرح کرد: برپایی محافل دینی و قرآنی در فضاهای مجازی و حقیقی از دیگر دستاوردهای این سازمان است؛ سال گذشته نزدیک به 250 گفتمان دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به همت سازمان تبلیغات اسلامی نزدیک به 200 روحانی در مناطق محروم کشور مستقر هستند که تبیین مباحث اعتقادی و دینی را برای اقشار مختلف مردم دنبال می‌کنند.

نجاریان‌زاده با تاکید بر اینکه تبیین نگاه ائمه اطهار(ع) نسبت به شادی و نشاط، فتنه‌های جهانی، ویژگی‌های آخرالزمان و مبارزه با مهدویت دروغین در دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان قم مورد توجه قرار گرفته است، گفت: سال گذشته این سازمان در بخش آموزش اقشار تاثیرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی رتبه نخست را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

وی از توسعه فعالیت‌های آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم یاد کرد و ادامه داد: علاوه بر استقرار 60 مشاور در مساجد قم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مداحان، ائمه جماعات، ‌مسؤولان مذهبی، فعالان فرهنگی و هیأت‌های مذهبی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmmnk.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما