پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 23805

ساماندهی ۴۰ هزار ورزشکار در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: بیش از ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قم وجود دارد و حاصل گرایش جوانان قمی به ورزش قهرمانی حضور پرتعداد ورزشکاران قم در فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم‌های ملی است.
ساماندهی ۴۰ هزار ورزشکار در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی درباره وضعیت ورزشکاران قمی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی اظهار کرد: تعدادی از ورزشکاران قمی در برخی رشته‌ها بخت مناسبی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون دارند که مهم‌ترین آن‌ها محمد محسن ربانی در دو و میدانی، هادی علیزاده پورنیا در کشتی فرنگی، امیر مهدی‌زاده در کاراته، محمد مردی در بوکس و مرتضی خدا بنده لو در ووشو هستند.

وی گفت: استان قم بیش از ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و حاصل گرایش خوب جوانان قمی به ورزش قهرمانی حضور پرتعداد ورزشکاران قم در فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم‌های ملی کشورمان است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: ۳۸ ورزشکار از قم برای عضویت در تیم‌های ملی برگزیده شده‌اند در حالی که آمار دعوت شدگان به تیم‌های ملی از قم بیش از ۱۶۰ نفر است.

غیاثی بیان کرد: ۸ مدال کسب شده در مسابقات جهانی، ۱۱ مدال کسب شده در مسابقات قهرمانی آسیا و ۱۴ مدال کسب شده در مسابقات بین المللی بخشی از موفقیت‌های ورزش قم را تشکیل می‌دهد.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با بهره برداری از فضاهای ورزشی در دست احداث سرانه ورزش قم را افزایش دهیم چنان که به زودی استخر جدیدی در قم افتتاح می‌شود و چند پروژه روستایی نیز در حال احداث است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: سال گذشته زمین چمن مصنوعی هفتم تیر با مساحت ۸ هزار متر و زمین چمن مصنوعی جواد الائمه (ع) با بیش از ۸۴۰۰ متر مربع در اختیار جامعه فوتبال قم قرار گرفت و سالن ورزشی حضرت ابوالفضل (ع) نیز با متراژ ۷۸۰ متر در منطقه ۶ قم راه اندازی و فعال شد.

غیاثی خاطرنشان کرد: با راه اندازی چمن مصنوعی و پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان، بخش بزرگی از مشکل رشته‌های ورزشی فوتبال و دو و می‌دانی حل می‌شود و امیدواریم این اتفاق تا یک ماه آینده خ دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchm6ni.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما