پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 2934
به دلیل تحریک تماشاگران؛

کمیته انضباطی سرمربی سابق صبا را محروم کرد

قم نيوز : قم نیوز: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی سابق تیم فوتسال صبای قم را به دلیل تحریک تماشاگران در دیدار صبای قم و فیروز صفه اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال محروم کرد.
کمیته انضباطی سرمربی سابق صبا را محروم کرد
به گزارش قم نیوز، دیدار دو تیم فیروز صفه اصفهان و صبای قم از هفته پانزدهم از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه بیست و پنجم آذر ماه به میزبانی صبای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

در این مسابقه که پایان آن با برتری سه بر یک به سود تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان همراه بود، براساس گزارش نماینده داوری، به دلیل تحریک تماشاگران از سوی سرمربی تیم فوتسال صبای قم، کمیته انضباطی سیدمهدی غیاثی را که اخیرا از هدایت تیم فوتسال صبای قم کناره گیری کرده است را به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین کمتیه انضباطی فدراسیون فوتبال سیدمهدی غیاثی را که دیگر در کادر فنی تیم فوتسال صبای قم حضور ندارد، تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور محروم کرده است، ضمن اینکه این مربی باید روز دوازدهم دی ماه در کمیته انضباطی در خصوص رفتار خود توضیحات لازم را به این کمیته ارائه دهد.

شاگردان سیدمهدی در تیم فوتسال صبای‌ قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تنها نزدیک به ۱۵۰۰ تماشاگر حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بازی می‌کردند، در پایان تن به شکست سه بر یک دادند.

در این دیدار حساس هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال با اشتباه فاحشی که از سوی داور اول مسابقه صبای قم و فیروز صفه اصفهان سر زد، لحظات پایانی این دیدار حساس بین مدعیان لیگ برتر فوتسال کشور به جنجال کشیده شد.

در فاصله کمتر از پنج دقیقه به پایان این دیدار و در حالی که صبای قم مرتکب چهار خطای تیمی شده بود، علیرضا عبدالغنی داور اول این دیدار حرکتی ساده در تقابل دو بازیکن دو تیم را به گواه کارشناسان داوری حاضر در سالن بدون اینکه خطایی رخ بدهد، خطا به سود فیروز صفه اعلام کرد تا محدودیت خطای تیمی صبا به پایان رسیده و بدین ترتیب بازی در حالی که با آرامش دنبال می شد، به جنجال کشیده شود و به دنبال آن گل دوم تیم فیروز صفه نیز به ثمر برسد، ضمن اینکه بعد از این صحنه عبدالغنی یک خطای دیگر به سود فیروز صفه اعلام کرد تا کار صبا با ثبت گل سوم تیم فیروز صفه در این دیدار یکسره شود.

صبای قم در حالی با نتیجه سه بر یک مقابل میهمان خود تن به شکست داد که پیش از این در خارج از خانه با نتیجه عجیب پنج بر یک به سرخپوشان پایتخت یعنی پیروزی تهران باخته بود و بدین ترتیب دومین هفته متوالی البته این بار به سبب اشتباهات داوری بازنده شد.

حواشی بازی در اعتراض به تصمیم علیرضا عبدالغنی داور اول مسابقه تا جایی ادامه یافت که عصبانیت بسیاری از حاضرین در سالن را نیز به دنبال داشت و در لحظه ای که سوت پایان مسابقه به صدا در آمد اتفاقات عجیبی در سالن شهید حیدریان قم رخ داد که نیروی انتظامی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم سعی در آرام کردن اوضاع بهم ریخته سالن داشتند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.te8fuqehxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما