پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 1909
فکر می‌کنم که بسیار خوب کار کرده‌ایم؛

غیاثی: باید منصوری را با اختلاف 3 گل شکست می‌دادیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم تیمش را در دیدار حساس خانگی با منصوری قرچک مستحق کسب سه امتیاز با اختلاف سه گل نسبت به حریف دانست.
غیاثی: باید منصوری را با اختلاف 3 گل شکست می‌دادیم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی بعد از پایان دیدار تیمش با منصوری قرچک در هفته دوازدهم از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بازی بسیار مشکلی بود اما باید با پیروزی و کسب سه امتیاز میدان را ترک می‌کردیم.

وی ادامه داد: ما نیمه اول بازی بسیار خوبی از خود ارائه کردیم، به جوان‌های تیم میدان دادم تا آنها نیز روحیه گرفته و توانایی‌های خود را نشان دهند اما با بد اقبالی نتیجه را در پایان نیمه نخست به حریف قدر خود واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: با این حال در فاصله بین دو نیمه صراحتا به بازیکنان تیم صبای قم گفتم که ما باید با تغییر روش در نیمه دوم، از کندی و کم تحرکی تیم منصوری قرچک نهایت استفاده را برده و به حریف ضربه بزنیم.

وی یاد آور شد: حتی به بازیکنان صبای قم گوشزد کردیم که اگر باهوش باشند و براساس آنچه کادر فنی از آنها خواسته است یعنی ارائه فوتسال سرعتی و ارسال پاس سالم، مقابل حریف بازی کنند، می‌توانیم با اختلاف سه گل از میدان خارج شویم.

غیاثی تاکید کرد: ما دقیقا در نیمه دوم به خواسته‌های خود رسیدیم و سه بار نیز موفق شدیم دروازه تیم منصوری قرچک را باز کنیم اما در لحظات پایانی به جای اینکه بازیکنان ما روی بازیکن صاحب توپ تیم حریف تمرکز کنند، اقدام به یارگیری کردند که این موجب شد برتری خود را به راحتی از دست بدهیم.

وی عنوان داشت: کاری که تیم منصوری قرچک در لحظات پایانی انجام داد و با بیرون کشیدن دروازه بان خود با پنج بازیکن به سمت دروازه ما آمد یک ریسک بزرگ بود زیرا آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند ولی ما نتوانستیم مقابل این تاکتیک آنها ایستادگی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم ابراز داشت: ما آنچه را که در توان داشتیم در این دیدار ارائه کردیم زیرا با توجه به فاصله نزدیک دیدار هفته یازدهم با تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان تا این مسابقه با تیم دوم جدول رده بندی، بازیکنان ما دچار خستگی و فشار زیادی شده بودند.

وی اضافه کرد: هم تیم منصوری و هم تیم ما از نزدیکی دیدارهای هفته یازدهم با هفته دوازدهم راضی نبودیم زیرا مصدومان ما به این دیدار نرسیدند ولی با توجه به بضاعتی که در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال داریم، فکر می‌کنم که بسیار خوب کار کرده‌ایم.

غیاثی که تیمش با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و به رده سوم جدول رفت، در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه تیم در سال نخست است که زیر پوشش باشگاه صبا قرار گرفته و حمایت‌هایی که باشگاه در حد توان خود انجام می‌دهد، عملکرد بازیکنان ما قابل توجه است و در توان خود خوب کار کرده‌ایم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.wn6k49noo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما