پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 23808

صبا اوایل تیرماه راهی اردوی آماده سازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:‌سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم اوایل تیرماه راهی اردوی آماده سازی می‌شود و برای این موضوع، برنامه‌ای شامل یک اردوی خارجی و یا دو اردوی داخلی به باشگاه داده‌ام.
صبا اوایل تیرماه راهی اردوی آماده سازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی درباره وضعیت تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: قرار است از ۱۷ خرداد تمرینات را در قم آغاز کنیم البته پیش از آن طی سه روز تستی را برای بازیکنان جوان بومی قم برگزار می‌کنیم.

وی گفت: هنوز مشخص نیست تمرین در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود و احتمال یادگار امام بیشتر است زیرا ورزشگاه‌های هلال احمر و دانشگاه قم هنوز به طور کامل آماده نشده و آماده سازی آن نیازمند زمان است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: قصد داریم از اوایل تیرماه اردوی آماده سازی خود را برپا کنیم و برای این موضوع، برنامه‌ای شامل یک اردوی خارجی و یا دو اردوی داخلی به باشگاه داده‌ام و طبیعی است اگر شرایط برای اردوی خارجی صبا مهیا شود دیگر اردوی داخلی تا شروع لیگ بر‌تر نداریم.

مرفاوی بیان کرد: با حمید کاظمی بازیکن تیم سپاهان که در پست هافبک بازی می‌کند به توافق نهایی رسیدیم البته وی را با توجه به رده سنی‌اش و سهمیه زیر ۲۳ سال جذب کردیم و با توجه به جذب پیروز قربانی، تنها از یک سهمیه لیگ برتری خود تاکنون استفاده کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: فرصت زیادی تا پایان موعد نقل و انتقالات داریم و باید پیش برویم تا ببینیم می‌توانیم چه بازیکنانی جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا در مورد جذب بازیکنان خارجی عنوان کرد: اگر بنا بر جذب بازیکن خارجی باشد، از لیگ یک بازیکن خارجی می‌گیریم و برنامه‌ای برای جذب خارجی‌های لیگ بر‌تر وجود ندارد.

مرفاوی گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی و ارتباط بیشتر با مردم قم، سال خوبی در انتظار تیم فوتبال صبا باشد و بتوانیم صبا را به رتبه شایسته‌ای برسانیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaanu.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما