قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات قم با اشاره به موفقیت‌های استان قم در خدمت رسانی هرچه بیشتر در زمینه ارتباطات و فناوری گفت: استان قم توانست رتبه برتر شرکت‌های مخابراتی استانی را در جشنواره ملی ارتباطات به خود اختصاص دهد.
کسب رتبه برتر شرکت مخابرات استان قم در جشنواره ملی ارتباطات
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه در کشورهای جهان را شاخص ارتباطی این کشورها دانست و گفت: استان قم در زمینه تامین زیرساخت‌های ارتباطی گام‌های ارزشمندی برداشته و کارنامه درخشانی دارد.

وی با اشاره به برخی از افتخارات شرکت مخابرات استان قم در زمینه ارتباطات و فناوری بیان داشت: افزایش دو درصدی ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان قم نسبت به میانگین کشوری، افزایش ۱۷ درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم نسبت به میانگین کشوری و ظرفیت‌های مناسب برای توسعه زیرساخت‌ها و توانایی ارائه خدمات برای تمام سازمان‌ها از جمله افتخاراتی است که استان قم دارد و این استان را در زمره سه استانی که آمادگی تحقق شهر هوشمند را دارند قرار داده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم افزود: با لحاظ کردن افتخارات و موفقیت‌های شرکت مخابرات قم در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات توانستیم رتبه برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهیم.

دهناد اضافه کرد: شرکت مخابرات استان قم در محور اپراتورهای مخابرات استانی حائز کسب رتبه برتر شد و به پاس قدردانی از خدمات شرکت مخابرات قم، لوح سپاس از سوی وزیر ارتباطات و فناوری به این شرکت اهدا شد که در آن بر ضرورت و اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همه زندگی تاکید شده و حمایت از فعالان این بخش در سرعت پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها موثر قلمداد شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg379x.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما