سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 24035

اماکن اقامتی قم آماده پذیرایی از زائران حرم مطهر امام (ره)

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از آماده بودن اماکن اقامتی، پذیرایی و خدمات گردشگری استان برای پذیرایی از زائران و کاروان‌های اعزامی به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
اماکن اقامتی قم آماده پذیرایی از زائران حرم مطهر امام (ره)
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، عیسی رضایی با اشاره به ورود کاروان‌های اعزامی به حرم مطهر امام خمینی (ره) از اقصی نقاط کشور به قم، از بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره کل از اماکن اقامتی و خدمات گردشگری و زیارتی استان برای پذیرایی مطلوب خبر داد و اظهار کرد: این بازرسی‌های ویژه در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد نیز ادامه دارد.

وی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در جوار مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثار هنرمندان صنایع دستی، محصولات فرهنگی مرتبط با این ایام توزیع می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم بیان کرد: برای رفاه حال زائران ویژه این ایام با توجه به گرمای هوا چهار ایستگاه صلواتی با همکاری مرکز علمی کاربردی صنایع دستی قم در اطراف حرم مطهر، بلوار پیامبر اعظم (ص) و جمکران برپا می‌شود.

وی ادامه داد: جمعی از کارکنان این اداره کل برای شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با دیگر کاروان‌های اعزامی به مرقد آن حضرت همراه می‌شوند.

رضایی با اشاره به نصب بنرهای متعدد تسلیت این ایام در سطح شهر گفت: تمام اماکن اقامتی، پذیرایی و خدمات گردشگری استان در این ایام با نصب پلاکاردها و تمثال‌های امام امت (ره) این ایام را پاس می‌دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkz0x.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما