سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 24066

صبا نماینده قم در کشتی جایزه بزرگ کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قمی در ترکیب تیم صبای قم در مسابقات جایزه بزرگ کشور برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
صبا نماینده قم در کشتی جایزه بزرگ کشور شد
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: کشتی‌گیران قمی بعد از درخشش در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در حالی خود را برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ کشور آماده می‌کنند که خوشبختانه در صحبت با مدیران باشگاه صبا توانستیم رضایت این عزیزان را برای حمایت از تیم کشتی فرنگی قم در جایزه بزرگ کشور را جلب کنیم.

وی افزود: بدین ترتیب تیم کشتی فرنگی صبا نماینده قم در نخستین دوره رقابت‌های جایزه بزرگ کشتی قهرمانی باشگاه‌های کشور شد در حالی که این رقابت‌ها دارای جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی برای تیم‌های برتر است و با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی به صورت فصلی و چهار بار در سال برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: این در حالی است که فدراسیون کشتی به هیئت‌های کشتی استان‌های سراسر کشور اعلام کرده است که تا بیستم خرداد ماه آخرین فرصت برای اعلام آمادگی این هیئت‌ها به منظور ثبت‌نام تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های فصلی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور فرصت است و ما نیز از هم اکنون آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده‌ایم.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند در حالی که این تیم‌ها شامل ۸ تیم در رشته آزاد و ۵ تیم در رشته فرنگی است و هیئت کشتی استان قم نیز با بررسی شرایط کشتی‌گیران قمی و نحوه حضور آنها در این دوره از مسابقات یک تیم قوی را اعزام می‌کند.

حلوایی بیان کرد: این در شرایطی است که رقابت‌های لیگ‌های کشتی کشور از این پس مثل سال‌های قبل برگزار نخواهد شد و به صورت فصلی با عنوان جایزه بزرگ برگزار می‌شود و تمام باشگاه‌هایی که تاکنون در لیگ کشتی تیمداری کرده‌اند می‌توانند با گرفتن تاییدیه از هیئت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان خود و پرداخت مبلغ ورودی در این رقابت‌ها حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: البته در پایان هر فصل به کشتی‌گیران برتر جوایزی داده می‌شود و در پایان هر چهار فصل، تیمی که امتیاز بالاتری کسب کند به قهرمانی خواهد رسید و ۲۰۰ میلیون جایزه به تیم‌های برتر اختصاص داده می‌شود در حالی که نخستین مرحله رقابت‌های فصلی باشگاه‌های کشتی کشور در روزهای ۵ و ۶ تیر ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: کشتی‌گیران قمی در حالی آماده حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ کشتی کشور می‌شوند که کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات برون مرزی و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور موجب شده است تا قم در بین استان‌های فعال در این رشته به جایگاه ویژه‌ای دست یابد.

وی تصریح کرد: هیئت کشتی استان قم امسال نیز در تمام رده‌های سنی اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی‌های تیم‌های ملی داشته‌ و از آغاز سال ۱۳۹۳ تا کنون بیش از هفت مدال از رقابت‌های بین‌المللی نصیب کشتی قم شده است و هم اکنون پنج کشتی‌گیر قمی در تیم‌های ملی حضور دارند.

حلوایی گفت: یک کشتی‌گیر قمی یعنی هادی علیزاده‌پورنیا نیز در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان حضور دارد و چهار کشتی‌گیر هم عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان هستند که برای حضور در مسابقات برون مرزی آماده می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-vni.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما