سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 24074

وزش باد شدید همراه با گرد و غبار مهمان روزهای آینده قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل هواشناسی قم گفت: هوای استان در روزهای آینده ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید، توأم با گرد و خاک شدید و رعد و برق است.
وزش باد شدید همراه با گرد و غبار مهمان روزهای آینده قم
به گزارش قم نیوز، یحیی زارع با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای آینده اظهار کرد: امروز ۱۳ خرداد،هوای استان ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید، توأم با گرد و خاک شدید که رعد و برق را نیز به همراه دارد.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به دمای هوا در امروز، افزود: امروز نیز شاهد رعد و برق و بارش پراکنده باران هستیم و سرعت باد نیز بین ۱۲-۱۷ متر بر ثانیه است و حداقل دما نیز ۱۵ و حداکثر ۲۴ درجه است.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان در روز چهارشنبه، تصریح کرد: هوا نسبتاً ابری که در بعد از ظهر شاهد افزایش ابر هستیم و در برخی نقاط نیز شاهد رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید هستیم.

زارع با اشاره به جهت وزش بادها، عنوان کرد: جهت باد در این روز غربی، سرعت باد بین ۱۷-۲۲ متر بر ثانیه، حداقل دما ۱۴ و حداکثر دما ۳۶ درجه است.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به وضعیت جوی روز پنجشنبه، گفت: ۱۵ خرداد هوا کمی تا قسمتی ابری و بعد از ظهر افزایش ابر همراه با وزش باد نسبتاً شدید که سمت باد غربی است.

وی با اشاره به سرعت بادها، خاطرنشان کرد: سرعت باد بین ۱۰ – ۱۵ متر بر ثانیه، حداقل دما ۱۴ و حداکثر دما نیز ۳۳ درجه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtz9x.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما