شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 24147

اعزام کاراته‌کای قمی به مسابقات غرب آسیا در عربستان

قم نيوز : قم نیوز:دبیر هیئت کاراته قم از اعزام کاراته‌کای قمی به مسابقات غرب آسیا در عربستان خبر داد.
اعزام کاراته‌کای قمی به مسابقات غرب آسیا در عربستان
علیرضا برخورداری قم نیوز، اظهار کرد: محمد شایگان کاراته‌کای تیم آذرخودرو قم در سوپرلیگ کاراته کشور ، پس از حضور در مرحله پنجم اردوی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال کشورمان راهی عربستان می‌شود تا در مسابقات غرب آسیا شرکت کند.

وی گفت: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم کاراته زیر ۲۱ سال از امروز در گلپایگان برگزار می‌شود و با توجه به نزدیک شدن به زمان اعزام کاراته‌کاهای کشورمان به مسابقات کاراته غرب آسیا، تمرکز کادر فنی و اردونشینان در این مرحله بیشتر بر تمرینات کاراته است.

دبیر هیئت کاراته قم افزود: محمد شایگان کاراته‌کای وزن ۵۵ کیلوگرم کشورمان است که یکی از ارکان موفقیت تیم آذرخودرو قم در سوپرلیگ کاراته کشور بود و در ۱۴ مسابقه ای که در سوپرلیگ کاراته کشور برای نماینده قم روی تاتامی رفت به ۱۱ پیروزی دست پیدا کرد و پس از مجید حسن نیا ، کاراته‌کای ملی پوش تیم دانشگاه آزاد ، موفق ترین کاراته‌کای کشور در وزن ۵۵ کیلو بود.

برخورداری بیان کرد: وی که در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا کاراته کای وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کاراته جوانان کشورمان بود پس از موفقیت در کسب مدال طلا و مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ آسیا در هنگ کنگ برای دومین بار موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای آسیا شد.

وی عنوان کرد:محمد شایگان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که اسفند ماه سال ۹۲ در شهر شیراز به انجام رسید، فروغ بسیار خوبی داشت و هر چند در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی رسید اما به جمع ملی پوشان ملحق شد.

دبیر هیئت کاراته قم تصریح کرد : محمد شایگان، کاراته کای قمی و عضو تیم آذرخودرو قم در سوپرلیگ کاراته کشور در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد ضمن اینکه بهنام نجفی از همدان و بهنام دهقان‌زاده از تهران به اردوی تیم ملی راه یافتند.

برخورداری ابراز کرد: اردونشینان تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال پس از پایان تمرینات در گلپایگان راهی تهران می‌شوند و تا برای عزیمت به عربستان، محل برگزاری رقابت‌های غرب آسیا که ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه برگزار می شود، آماده شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی امید کاراته کشورمان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که مرداد ماه در کشور مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqzni.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما