?>?> مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل ازدواج جوانان اقدام کنند | قم نیوز
قم نيوز : قم نیوز:آیت الله علوی گرگانی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری هفته جوان و معاون فرهنگی وزارت امور جوانان کشور گفت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل ازدواج جوانان اقدام کنند.
مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل ازدواج جوانان اقدام کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری هفته جوان و معاون فرهنگی وزارت امور جوانان کشور با اشاره به اینکه مسئولیت در حوزه وزارت ورزش و جوانان بسیار ارزشمند است اظهار کرد: تمامی موضوعاتی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با جوانان ارتباط دارند بسیار مهم و تاثیر‌گذار است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه جوانی یکی از سنین بسیار مهم در زندگی انسان است تصریح کرد: نشاط در بین جوانان باید ترویج پیدا کند و این موضوعی است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مشکلات بسیار زیادی برای تحصیل و انتخاب شغل و ازدواج جوانان در جامعه وجود دارد عنوان کرد: مسئولان باید در این زمینه توجه بیشتری را انجام دهند تا این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتبار داد و به خواسته‌هایشان نیز توجه کرد افزود: آزادی که در مسیر اصلی آرمان های اسلام نباشد نمی تواند سعادت انسان را تامین کند زیرا می‌تواند فساد را به همراه داشته باشد.

آیت الله علوی گرگانی گفت: باید با یک برنامه‌ریزی صحیح مشکلات موجود را حل کنیم، در این زمینه باید بسترهای نامناسب از بین بروند و نباید اجازه دهیم زمینه‌ امور ناپسند را در جامعه ایجاد کنیم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: باید زمینه‌های اعتقادی جوانان در جامعه فراهم شود زیرا در این صورت می توان جامعه ای سعادتمند را ترسیم کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdff0x.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما