سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 47920
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم تاکید کرد

تقویت امکانات جمعیت هلال احمر برای توسعه خدمات رسانی به مردم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در صورت ارائه امکانات لازم به جمعیت هلال احمر توان خدمت رسانی این جمعیت در استان قم افزایش پیدا می‌کند.
تقویت امکانات جمعیت هلال احمر برای توسعه خدمات رسانی به مردم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم میرعظیمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت مجمع خیرین هلال احمر استان قم اظهار کرد: فعالیت این مجمع الگویی برای استان‌های دیگر کشور است و فعالیت مجمع خیرین جمعیت هلال احمر در کشور از استان قم آغاز شد.

وی ادامه داد: در آیات و روایات مراجعه مردم نعمت دانسته شده است، مهر قبولی اعمال در گروی رسیدگی به حوائج نیازمندان است، در شهر قم که شهر کریمه اهل‌بیت(س) باید تلاش کنیم که خدمات بهتر و ارزنده ای را به مردم ارائه بدهیم.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم افزود: جمعیت هلال احمر یک سازمان بین المللی است که خدمات ارزنده و گسترده ای را در سطح کشور و جهان دارد، نیازهایی که توسط این جمعیت برآورده می‌شود، با کمک مردم است و اعتبار دولتی جمعیت هلال احمر کم است.

میرعظیمی با اشاره به وضعیت داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این جمعیت در کشور دو میلیون داوطلب دارد، توصیه‌های دین مبین اسلام موجب شده است که مردم به صورت گسترده عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شوند.

وی ادامه داد: نقش جمعیت هلال احمر در حوادث بزرگ نمایان می‌شود و در صورت ارائه امکانات لازم به این جمعیت توان خدمت رسانی جمعیت هلال احمر در استان قم افزایش پیدا می‌کند.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که کمبودهای جمعیت هلال احمر استان را کاهش بدهیم، طرح‌هایی در ماه رمضان و ایام نوروز برای ارائه خدمات و بسته‌های خدماتی به نیازمندان داریم، از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر امانت دادن تجهیزات پزشکی است که در اختیار خانواده‌های نیازمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbg9ba.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما