سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 24234

برگزاری مراسم احیاء نیمه شعبان در بقاع متبرکه استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف قم به برنامه احیاء شب نیمه شعبان در حرم امامزادگان استان اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰۰ روحانی به عنوان مشاوران دینی در این مکان ها به زائران خدمت رسانی دارند.
برگزاری مراسم احیاء نیمه شعبان در بقاع متبرکه استان قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام شوذب شیری در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم ‏ویژه نیمه شعبان با بیان اینکه قم در مجموعه اهل بیت (ع) جایگاه ویژه ای دارد و امید اهل بیت است، اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان در تمام اامزادگان و بقاع متبرکه برنامه های فرهنگی و مذهبی در نظر گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با باین اینکه ۳۰۰نفر از هیئت امنا برای ایام نیمه شعبان بسیج شده اند، افزود: ۳۶ امامزادع ای که در مسیر مواصلاتی مننتهی به استان قم قرار دارد در ایام نیمه شعبان برنامه های خاصی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در تعدادی از امامزاده ها و بقاع متبرکه آماده خدمات دهی برای اسکان زائران آماده خدمات دهی هستیم، تصریح کرد: در مناطقی همچون آستان مقدس امامزاده جعفر زواریون در مسیر اراک، بقعه متبرکه امامزاده عبدالله قلعه چم و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برنامه های ویژه ای تدارک دیده ایم.

حجت الاسلام شیری به برنامه احیا شب نیمه شعبان در حرم امامزادگان استان اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰۰ روحانی به عنوان مشاوران دینی در این مکان ها به زائران خدمت رسانی دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceew8w.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما