سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 24264

نماینده کشتی قم در تیم ملی عازم اسلوونی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: نماینده کشتی قم در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور، عازم مسابقات قهرمانی جهان در اسلوونی می‌شود.
نماینده کشتی قم در تیم ملی عازم اسلوونی می‌شود
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی تصریح کرد: مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با هدف گزینش برترین فرنگی کاران در اوزان ۴۲، ۵۴ و ۶۹ کیلوگرم، کسب نتیجه مناسب در مسابقات بین‌المللی گرجستان را ملاک گزینش برترین کشتی‌گیران این سه وزن برای اعزام به رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۴ در نظر گرفته اند.

وی گفت: در پیکارهای بین‌المللی جام میسختا گرجستان ۶ کشتی گیر از ایران حضور داشتند و برای به دست آوردن جواز عضویت در تیم ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان روی تشک رفتند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: دو کشتی‌گیر قمی به نام‌های محمدجواد رضایی و علیرضا نجاتی در وزن ۴۲ کیلوگرم با دوبنده ملی کشورمان راهی رقابت‌های بین‌المللی جام میسختا گرجستان شدند و در این وزن با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی ابراز کرد: در این دسته علیرضا نجاتی بهتر از سایر حریقان خود از جمله حمیدرضا نجاتی عمل کرد و موفق شدبا پیروزی بر همه حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی تورنمنت گرجستان دست پیدا کند در حالی که محمدجواد رضایی موفق به کسب عنوانی نشد تا بدین ترتیب علیرضا نجاتی در این وزن به عنوان نماینده ایران در جام جهانی گزینش شود.

رضایی عنوان کرد: : تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات بین المللی گرجستان در مصاف با نمایندگان تیم هایی چون روسیه، گرجستان، ارمنستان ، جمهوری آذربایجان و ترکیه توسط علیرضا نجاتی در وزن ۴۲ کیلوگرم و میثم دلخانی در وزن ۵۴ کیلوگرم به مدال طلا رسید و سید احسان موسوی در وزن ۶۹ کیلوگرم و امین قلاوند در وزن ۵۴ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان مرداد ماه امسال به میزبانی اسلوونی در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ روی تشک می رود و با توجه به درخشش نجاتی در تورنمنت گرجستان، وی مسافر اسلوونی می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkini.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما